فلیک: مخیتاریان را می‌شناسیم/ مشکل داشتن من با سانه، مزخرف است!

فلیک: مخیتاریان را می‌شناسیم/ مشکل داشتن من با سانه، مزخرف است!

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک در مصاحبه خبری خود در خصوص مسائل مختلف مربوط به تیم ملی آلمان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی، فردا در جریان رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی قطر، تیم‌ های آلمان و ارمنستان به مصاف هم می‌ روند. هانس دیتر فلیک امروز در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در بخش‌ هایی از مصاحبه خود چنین گفت:

"مصدومیت روبین گوسنس و کای هاورتس جدی نیست. هاورتس دچار سرماخوردگی شده، مانوئل نویر و گوسنس با تیم تمرین کرده‌ اند. باید مجددا بگویم که در بازی برابر لیختن اشتاین می‌ خواستیم گل بیشتری به ثمر برسانیم که محقق نشد. اما من کیفیت تیم را دیدم. می‌ خواهیم فوتبال خوب ارائه کنیم و برابر ارمنستان بهتر شویم. بازی قبلی را به خوبی آنالیز کرده‌ ایم."

سرمربی آلمان درباره سانه می‌ گوید:

"در بازی قبلی دیدیم که لروی سانه چه بازیکن ویژ‌ه‌ ای است. پویایی او برای تیم ما بسیار مهم است. این که می‌ گویند من و سانه در مونیخ مشکل داشته‌ ایم، مزخرف است! نه قبلا مشکلی بوده و نه حالا چیزی وجود دارد. ما همیشه با هم خیلی راحت صحبت می‌ کنیم. او در بازی قبلی نشان داد که خوشحال است و آمادگی کافی دارد."

فلیک در خصوص بازگشت ژروم بواتنگ و انتقال او به لیون چنین نظری دارد:

"این که من به ژروم بواتنگ گفته باشم به لیون برود، درست نیست. من با او درباره مسائل خاصی صحبت کردیم. او آن قدر بزرگ هست که تصمیم معقولی بگیرد. فکر می‌ کنم بازی کردن او برای یک تیم بین‌ المللی خوب باشد. او در دو سال گذشته سطح بسیار بالایی نشان داده است. مهم نیست که بازیکنان چه سنی دارند، اگر کیفیت لازم را نشان دهند، در تیم ما حضور خواهند داشت."

در نهایت فلیک در رابطه با بازیکنان خطرناک ارمنستان گفت:

"روی هنریک مخیتاریان و سارگیس آدامیان تمرکز ویژه‌ ای خواهیم داشت. این دو بازیکن را از بوندسلیگا به خوبی می‌ شناسیم."

9404