جابری: هیئت فوتبال نمی‌تواند مالک تراکتور باشد

جابری: هیئت فوتبال نمی‌تواند مالک تراکتور باشد

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر سابق هیئت فوتبال تبریز می‌گوید که این نهاد امکان تیمداری را نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آرش جابری دبیر سابق هیئت فوتبال تبریز و مسئول کنونی کمیته فوتسال سازمان لیگ در واکنش به اظهار نظر جمشید نظمی مبنی بر انتقال مالکیت تراکتور به هیئت فوتبال، گفت: وظیفه ذاتی هیئت فوتبال تیمداری نیست و این نهاد جانشین فدراسیون فوتبال در هر استان می‌شود و متوالی برگزاری مسابقات مختلف است و نمی‌دانم این صحبت بر چه اساسی مطرح شده است.

وی افزود: کمیته پنجم اداره ورزش و جوانان مسئول انتقال مالکیت است و در این زمینه هیئت فوتبال کمک می‌کند اما در ۲۰ دوره اخیر لیگ برتر هیچگاه هیئت فوتبال نقش یک مالک را ایفا نکرده و نمی‌تواند چنین اقدامی را انجام دهد.

او که سابقه سرپرستی در تراکتور را دارد، درباره آینده تراکتور عنوان کرد: برای تراکتور همیشه ایده آل ترین گزینه همیشه بازگشت به مجموعه کارخانه تراکتورسازی است. در این حالت تراکتور یک بودجه مصوب دارد و این موضوع مدیران باشگاه را پاسخگو می‌کند. اگر تراکتور به کارخانه برگردد، مثل گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان، سپاهان اصفهان و... به حیات خود ادامه می‌دهد.

جابری درخصوص تغییرات در فوتبال با تعویض مالکیت تراکتور اظهار داشت: در این زمینه باید بگویم که سازمان لیگ نقشی ندارد و اختیارات ورزش و جوانان استان است که باید در این زمینه تصمیم گیری کند یا پروانه باشگاه را به نهاد دیگری انتقال دهد.

7474