مامورین ضددوپینگ در بازی پلی‌آف لیگ دو

مامورین ضددوپینگ در بازی پلی‌آف لیگ دو

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به حساسیت‌های شکل گرفته قرار است در بازی پلی‌آف لیگ دسته دوم مأمورین ضد دوپینگ از بازیکنان تست بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از اعلام رای نهایی بازی پلی‌آف و صعود تیم شهرداری ماهشهر، این تیم جنوبی باید در بازی رفت در تهران به مصاف ویستاتوربین برود.

این بازی با توجه به حواشی شکل گرفته در گروه دوم رقابت‌ها، بعد از نزدیک به دو ماه تاخیر، اکنون روز دوشنبه با انجام دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه غدیر تهران به انجام برسد. با توجه به حساسیت‌های شکل گرفته در خصوص این بازی که با تدابیر کمیته مسابقات و فدراسیون فوتبال با انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بین‌المللی و صاحبنام برای آن همراه بود، اکنون گفته می‌شود افسران دوپینگ نیز فعالیتی جدی در این جدال خواهند داشت.

بر این اساس قرار است ضمن حضور ناظران ویژه در این بازی، بالاتر از حد نصاب دو نفر از هر تیم نیز برای این بازی نمونه دوپینگ دریافت شود. اتفاقی که می‌تواند به کاهش حواشی بازی نیز کمک شایانی کند.

شهرداری همدان و مس شهربابک پیش از این جواز صعود به لیگ آزادگان را دریافت کرده‌اند و تیم سوم صعودکننده بعد از انجام دیدار دو تیم ویستاتوربین و شهرداری ماهشهر مشخص خواهد شد.

7474