بازیکنان پرسپولیس ناراحت از وضعیت پرداختی های باشگاه

بازیکنان پرسپولیس ناراحت از وضعیت پرداختی های باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس این روزها در بدترین شرایط مالی خود در طی چند سال اخیر قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و مشکلات مالی این تیم باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس هنوز موفق به گرفتن کلیه مطالباتشان از باشگاه نشوند و با اینکه قرار بود تا قبل از بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، رقمی به حساب قرمزها واریز شود، اما تا امروز که چنین اتفاقی نیفتاده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس این روزها به دنبال فراهم کردن مقدمات برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار جدیدشان هستند اما هنوز اقاله قرارداد(پایان دادن به قرارداد) با آتیه پرداز انجام نشده و باشگاه پرسپولیس در فضایی بین اقاله قرارداد و مراحل انجام مزایده انتخاب کارگزار جدید قرار دارد.

همین موضوع باعث شده که باشگاه نه از کارگزار قبلی و اسپانسر بتواند پولی دریافت کند و نه اینکه با توجه به وضعیت موجود بتواند کارگزار جدیدش را در مزایده قانونی انتخاب کند.

اگرچه بازیکنان پرسپولیس ترجیح می‌دهند مشکلات مالی‌شان را به رسانه‌ها نکشند اما گفته می‌شود که آنها در صحبتهای خودمانی با نزدیکانشان، اصلا از وضعیت پرداختی باشگاه راضی نیستند و این موضوع را از طریق سرمربی و سرپرست تیم به مدیران باشگاه اطلاع داده‌اند. پرسپولیس در حالی با 5 بازیکن جدید قرارداد بسته که هنوز نتوانسته به نفرات جدیدش پرداختی داشته باشد.

این وسط تلاشهای جعفر سمیعی در چند ماه گذشته برای ایجاد تغییراتی در قرارداد با آتیه داده پرداز به نتیجه نرسید و بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس، از طریق قرض‌‍‌هایی که مدیرعامل این باشگاه گرفته، جور شده است.

از طرف دیگر بدهی پرسپولیس به طلبکاران خارجی‌اش این نگرانی را در اردوی قرمزها به وجود آورده که اگر پولی هم به حساب باشگاه واریز شود، خرج خارجی‌ها خواهد شد و پولی به حساب آنها واریز نخواهد شد.

حالا باید دید مشکلات مالی پرسپولیس تا قبل از بازی با استقلال تاجیکستان حل خواهد شد یا اینکه این باشگاه با شرایطی خاص مسافر دوشنبه می‌شود.

7655