جدایی سراجی از کمیته فوتسال قطعی شد

جدایی سراجی از کمیته فوتسال قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی- جدایی مهرداد سراجی از فدراسیون فوتبال قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی، حدود 10 روز قبل بود که خبر استعفای عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از سرپرستی کمیته فوتسال روی خروجی چند خبرگزاری قرار گرفت.

آنطور که خبرگزاری ایسنا نوشته، دلیل این قضیه شدت گرفتن اختلافها بین سراجی و رئیس فدراسیون فوتبال بوده و گویا اتفاقاتی که درباره رای دربی جنجالی خودروسازان رخ داد( کمیته انضباطی نتیجه این بازی را 0-3 به سود سایپا اعلام کرد اما کمیته استیناف این رای را لغو کرد و نهایتا سایپا به لیگ یک سقوط کرد) نقش مهمی در خراب شدن رابطه مدیرعامل باشگاه سایپا و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با شهاب الدین عزیزی خادم داشته است.

امروز صبح بود که خبرگزاری فارس، جدایی سراجی از کمیته فوتسال را قطعی دانست و مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای او موافقت کرده و قرار است بعد از بازی تیم ملی مقابل عراق، فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اطلاع‌رسانی کند.

در شرایطی که ایسنا، احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را به عنوان گزینه جانشینی سراجی معرفی کرده اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که فعلا خبری از انتخاب جانشین سراجی نخواهد بود.

با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال، طی روزهای آینده و برای حضور در جام جهانی راهی لیتوانی خواهد شد، این احتمال وجود دارد که رئیس فدراسیون فوتبال، فوتسالی‌ها را در جام جهانی همراهی کند و کارهای اجرایی و مدیریتی این تیم را شخصا به عهده گیرد البته امروز خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، فعلا کارهای تیم ملی فوتسال را پیگیری خواهد کرد تا بعد از جام جهانی تکلیف کمیته فوتسال مشخص شود.

1984