«مسی آینده فوتبال جهان» از نظر مربی باتجربه فوتبال آرژانتین

«مسی آینده فوتبال جهان» از نظر مربی باتجربه فوتبال آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو لاولپه سرمربی سابق تیم ملی مکزیک در ادعایی نسبتا عجیب دیگو لاینز بازیکن تیم ملی کشورش را با لیونل مسی مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی، مربی 69 ساله آرژانتینی اعتقاد دارد که وینگر مکزیکی رئال بتیس و بازیکن کنونی پی اس جی شباهت هایی با هم دارند. لاولپه در مصاحبه با نشریه اتلتیک گفت:" لاینز و مسی از نظر بدنی بازیکنان مشابهی هستند. همیشه به خاطر شرایط بدنی، قدرت دریبل زنی و هوش بازی، لاینز را با مسی مقایسه کردم. برای آینده فوتبال مکزیک بازیکن بسیار مهمی است."

دیگو لاینز در سال 2019 از تیم آمه ریکا در فوتبال مکزیک راهی رئال بتیس شد تا تجربه جدیدی را در لالیگا داشته باشد و در دو فصل اخیر تلاش کرده تا در تیم اسپانیایی خودش را جا بیاندازد. لاینز در المپیک نیز حضور داشت که به همراه تیم ملی کشورش نمایش خوبی از خود ارائه داد و توانست مدال برنز مسابقات را با غلبه بر ژاپن در مسابقات رده بندی کسب کند. با این وجود این هافبک در حال حاضر مصدوم است و به همین خاطر در اردوی کنونی تیم ملی مکزیک حضور نداشته است. در حقیقت لاینز از پایان المپیک با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و نتوانسته به بتیس در شروع لالیگا کمک کند چرا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است.

4125