ماجرای نیمکت‌نشینی لوکاس مورا در فینال لیگ قهرمانان 2019 مقابل لیورپول

ماجرای نیمکت‌نشینی لوکاس مورا در فینال لیگ قهرمانان 2019 مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از علاقمندان و کارشناسان فوتبال اروپا بود، علت نیمکت نشین شدن لوکاس مورا در تیم تاتنهام برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول بود که اکنون این بازیکن به این سوال پاسخ داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، لوکاس مورا، بازیکن مؤثر تاتنهام که نقش پر رنگی در صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت، در مسابقه فینال برابر لیورپول به طرز عجیبی و بر خلاف تصور همگان روی نیمکت تاتنهامی ها قرار گرفت. اکنون و پس از گذشت چند سال از برگزاری آن فینال که به شکست تاتنهام و قهرمانی لیورپولی ها منجر شد، لوکاس مورا از اتفاقات روز آن بازی و علت نیمکت نشین شدنش پرده برداشته است. این بازیکن در مصاحبه ای کوتاه با رسانه ها در این خصوص می گوید:

"من صلاحیت بازی کردن را داشتم و کاملا مطمئن بودم که بازی خواهم کرد و قهرمان خواهیم شد. در روز بازی در آخرین ساعات در هتل زمانی که داشتیم به استادیوم می رفتیم، به من گفته شد که روی نیمکت خواهم بود."

"راستش بعد از این صحبت، کمی جو بین بازیکنان متشنج شد زیرا هیچ کس متوجه نمی شد چرا؛ ولی من یک بازیکن حرفه‌ ای هستم و در آن لحظه حتی با این که اصلا موافق آن تصمیم نبودم، اما هیچ عکس العملی نشان ندادم زیرا تنها چیزی که برایم مهم بود، قهرمان شدن تیم بود."

"چه بخواهیم چه نخواهیم، باید به تصمیم مربی احترام بگذاریم؛ اما گاهی اوقات با آن ها موافق نیستیم. من فقط می خواستم بازی را ببریم و قهرمان شویم اما متاسفانه این گونه نشد."

9404