واکنش مورینیو به مخالفت ستاره لیگ انگلیس با تزریق واکسن کرونا

واکنش مورینیو به مخالفت ستاره لیگ انگلیس با تزریق واکسن کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی رم به گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی آرسنال توصیه کرد که واکسن کرونا را تزریق کند.

به گزارش فوتبالی، تست کرونای هافبک آرسنال در بازیهای ملی مثبت شد. این بازیکن 28 ساله بازی سوئیس مقابل یونان در روز چهارشنبه را به علت مثبت شدن تست کرونایش از دست داد.ژاکا فعلا به قرنطینه رفته است و باید ده روز دیگر در سوئیس بماند.  فدراسیون فوتبال سوئیس اعلام کرده است که ژاکا با تزریق واکسن کرونا در هفته های اخیر مخالفت کرده بود.

ژاکا که در شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی از زمین اخراج شده بود، اولین بازیکن لیگ انگلیس است که به صورت علنی با تزریق واکسن کرونا مخالفت کرده است. پس از اعلام این خبر افراد زیادی به آن واکنش نشان دادند که یکی از آنها ژوزه مورینیو سرمربی رم است که در تابستان به دنبال خرید  هافبک سوئیسی بود. سرمربی سابق چلسی در اینستاگرام برای ژاکا پیام گذاشته است:"گرانیت، واکسن را تزریق کن و در امنیت باش."

آدریان آرنولد مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال سوئیس تائید کرد که ژاکا خودش با واکسینه شدن مخالفت کرده است و گفت:" گرانیت ژاکا واکسن نزده است.  او خودش نخواست که واکسن بزند. این تصمیم مثل هر شهروند دیگری در سوئیس به خود بازیکنان مربوط است.  ما به همه توصیه می کنیم که واکسن بزنند اما خودش نخواست این کار را انجام بدهد و این حق اوست که نخواهد واکسن بزند.بقیه بازیکنان یا واکسن زده اند یا بر کرونا غلبه کرده اند و به همین خاطر کمابیش از دیدگاه پزشکی در شرایط امنی قرار دارند. متاسفانه گرانیت به کرونا مبتلا شد و از نظر ورزشی این اتفاق خوبی نیست."

4125