ریبری بالاخره مقصد جدیدش را انتخاب کرد

ریبری بالاخره مقصد جدیدش را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک ریبری بازیکن باتجربه فوتبال فرانسه قرار است که به عنوان بازیکن ازاد به تیم سالرنیتانا که در این فصل به لیگ ایتالیا صعود کرده، ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، ریبری در دو فصل اخیر در فیورنتینا حضور داشت اما با اتمام قراردادش با تیم ایتالیایی بازیکن آزاد محسوب می شود و هنوز مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده است. حالا کالچیومرکاتو گزارش داده است که ستاره 38 ساله در آستانه توافق با تیمی است که به تازگی به سری آ صعود کرده است.. پیشنهاد تیم ایتالیایی به ریبری قرارداد یک ساله با دستمزد سالانه 1.5 میلیون یورو به علاوه پاداش است.

هلاس ورونا نیز با ریبری تماس گرفته اما به نظر می رسد که این ستاره فرانسوی به تیم فابریزیو کاستوری ملحق خواهد شد. ریبری در سال 2019 با اتمام قراردادش به بایرن مونیخ به فیورنتینا رفت که در پنجاه بازی در این تیم پنج گل به ثمر رساند. این بازیکن فعلا بازیکن آزاد است و به همین خاطر با وجود اتمام نقل و انتقالات  تابستانی همچنان می تواند بدون مشکل با تیمی قرارداد ببندد که به نظر می رسد تیم سالرنتینانا مقصد جدیدش قبل از بازنشستگی احتمالی از فوتبال باشد چرا که به احتمال فراوان سال آینده این هافبک تصمیم به کناره گیری از فوتبال خواهد گرفت.

4125