تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را در تهران آغاز کرد

تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را در تهران آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان از روز گذشته در تهران آغاز شد. 

به گزارش فوتبالی، "مجید زیندینی" در حاشیه آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در تهران آغاز شده و با توجه به برنامه ریزی های کادر فنی امیدواریم این تیم شاداب و با انگیزه بتواند در لیگ برتر به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه با همکاری شرکت ملی صنایع و کادر فنی، تیم فوتبال مس رفسنجان توانست در جایگاه هشتم قرار بگیرد، افزود: سال گذشته ۸۵ درصد از بدهی ها به بازیکنان تیم پرداخت شد تا بتوانند با انگیزه مضاعف برای به دست آوردن جایگاه خوب تیم تلاش کنند و با نظم مالی سعی کردیم پاسخگوی نیاز همه باشیم.

زیندینی بیان کرد: در کمیته نقل و انتقالات و با درایت سرمربی تیم و هیئت مدیره توانستیم با یکسری بازیکن با کیفیت قرارداد ببندیم و این برای یک شهرستانی که به لیگ برتر راه یافته قابل قبول است ضمن اینکه شاکله تیم تا دو هفته آینده بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جایگاه بازیکنان تیم امید نیز سعی کردیم بازیکنان با کیفیت تیم های ملی در رده نوجوانان را جذب کنیم، گفت: دروازه بان این تیم با رایزنی های انجام  شده از خارج از کشور خواهد بود که تا دو هفته آینده قرارداد وی تکمیل می شود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درمورد اقامت بازیکنان در رفسنجان گفت: رایزنی ها با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان درمورد جایگاه استراحت و اقامت این تیم نتیجه بخش بوده و ساختمانی در رفسنجان کارشناسی شده و خریداری می شود تا محلی در شأن بازیکنان این تیم و شرکت مس باشد.

وی عنوان کرد: سال گذشته با ارزیابی هایی که انجام دادیم، مشخص شد تمام سالن ها و اماکن ورزشی تحت مدیریت ورزش و جوانان در رفسنجان غیرقابل استفاده و فرسوده شده بود که با همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان ۷۰ درصد از آن ها بازسازی و تعمیر شد که ترمیم و بازسازی این اماکن در حد استاندارد های ورزشی است.

زیندینی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از رشته های مختلف ورزشی سال گذشته ورود کردیم و رشته های والیبال، فوتسال، بسکتبال، دوچرخه سواری، کاراته و ورزش های خانوادگی را مورد حمایت قرار دادیم تا در چند سال آینده رفسنجان به شهری سالم و ورزشی تبدیل شود.

6641