واکنش کلوپ به انتقال گوتسه به مونیخ در سال 2013

واکنش کلوپ به انتقال گوتسه به مونیخ در سال 2013

پایگاه خبری فوتبالی - زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ به آرژانتین از سرمربی محبوب خود سخن می‌ گوید و به روابط میان خود با او اشاره می کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از  رسانه اشپوکس آلمان، ماریو گوتسه، ستاره ارزشمند دورتموند در سال‌ های نه چندان دور، در مصاحبه‌ ای از روزهای حضور در آلمان گفت. طبق این گزارش، هافبک فعلی آیندهوون هلند در خصوص انتقال به بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۳ چنین گفت:

"کلوپ مرا به خوبی می‌ شناخت اما وقتی از دورتموند به مونیخ رفتم، او بسیار ناراحت و عصبانی شد. البته واتسکه و تسورک هم اصلا خوشحال نبودند. من انتظار چنین واکنشی را از این افراد نداشتم. آن زمان از نظرات و صحبت‌ هایی که پیش آمد، حس بسیار عجیبی داشتم."

زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ در خصوص کلوپ ادامه می‌ دهد:

"دورتموند و کلوپ تاثیر بسیار مهمی روی زندگی من گذاشتند. باشگاه به من همه چیز داد. وقتی برای دورتموند بازی کردم، یک بازیکن بسیار جوان بودم. کلوپ در ۱۷ سالگی مرا به تیم اول برد. بسیار خوشحالم که او در آن زمان سرمربی دورتموند بود. بازی در این ورزشگاه فوق‌ العاده، تاثیر بسیار مهمی روی من داشت. کلوپ هنوز هم جایگاه ویژه‌ ای برای من دارد. کلوپ به من یاد داد که بعد از موفقیت‌ ها فروتن بمانم. او شخصیت مرا بیرون و داخل زمین ارتقا داد. البته او شخصیت بسیار جدی و منظمی دارد. بازیکنان او باید رفتار مناسبی داشته باشند. اگر دیر به تمرین می‌ رسیدم یا در بازی‌ ها وظایف دفاعی خود را انجام نمی‌ دادم، او مرا بازخواست می‌ کرد!"

گفتنی است که ماریو گوتسه در سال ۲۰۱۳ از دورتموند راهی مونیخ شد و سه سال بعد به وستفالن بازگشت.

9404