ماتئوس تیم فلیک را محتاط خواند: مشتاق، شجاع و ریسک پذیر نیستیم

ماتئوس تیم فلیک را محتاط خواند: مشتاق، شجاع و ریسک پذیر نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره فوتبال آلمان از عملکرد ابتدایی تیم ملی این کشور در نخستین بازی با هدایت هانس دیتر فلیک راضی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی RTL، دیشب در جریان اولین حضور هانس دیتر فلیک روی نیمکت مانشافت، تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد لیختن اشتاین عبور کند. طبق این گزارش، لوتار ماتئوس، پیشکسوت اسطوره‌ ای آلمان ها از نمایش شاگردان فلیک راضی نیست و درباره این بازی می گوید:

"عملکرد فوق‌ العاده ای نداشتیم. این بازی برای لیختن اشتاین یک نمایش خوب بود زیرا که آلمان چیزهای زیادی را از دست داده بود. ما نقاط ضعف زیادی داشتیم؛ در شرایط تک به تک، در حرکت‌ های عمقی و پاسکاری کوتاه اصلا خوب نبودیم و حرکات رو به عقب زیادی داشتیم. به طور کلی، اشتیاق و شجاعت کافی نداشتیم. ما فقط توپ را به محوطه جریمه حریف می‌ رساندیم. اگر کمی ریسک‌ پذیر بودیم، خطر بیشتری ایجاد می‌ کردیم اما چنین چیزی را در بازی ندیدیم."

اسطوره مانشافت ادامه می‌ دهد:

"بازیکنان آلمان در تصمیم‌ گیری‌ های خود اشتباهات زیادی داشتند. انتظار همه از تیم ملی آلمان بیشتر است. به نظر من تیم به دستورهای فلیک توجه نداشت و سبک مد نظر او را اجرا نکرد. من در این بازی یک لیختن‌ اشتاین ضعیف و شکست‌ خورده را مشاهده نکردم. در واقع، ما فشار کافی به آن‌ ها وارد نکردیم. واضح است که کار زیادی در پیش داریم."

9404