اظهار نظر مهاجم لیورپول درباره فن دایک و شروع تیمش در فصل جدید

اظهار نظر مهاجم لیورپول درباره فن دایک و شروع تیمش در فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سنگالی لیورپولی ها که تیم ملی سنگال را در مسابقات مقدماتی جام جهانی همراهی می کند، درباره خودش و وضعیت مدافع لیورپول و سایر مسائل اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، سادیو مانه، گلزن سنگالی لیورپول که فصل جدید لیگ برتر انگلیس را هم نسبتا خوب شروع کرده است، هم اکنون در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد تا این تیم را در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آفریقا همراهی کند. سانه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها به بیان موضوعاتی پرداخته که در ادامه به صحبت های او اشاره می کنیم:

"می‌ خواهم تا جایی که می‌ توانم، گلزنی کنم که توانسته باشم به تیم خود کمک کنم. همه ما تشنه موفقیت و بردن جام هستیم. فصل گذشته برای من خوب نبود؛ شاید می‌ توانستم ١٨ یا ٢٢ گل به ثمر برسانم اما اتفاقات فصل پیش، مرا ناامید کرد."

"داشتن یکی از بهترین مدافعان دنیا در تیم، نیاز به توصیف کردن ندارد! شگفت انگیز است. فصل گذشته برای فن دایک فصل دشواری بود ولی اکنون او لبخند می‌ زند و کل تیم از بودن او خوشحال هستند."

"فن دایک ورزشکاری حرفه‌ ای‌ است. برای من جای تعجبی نبود که بعد از مصدومیتی که داشت، باز هم بتواند به فرم قبلی خود بازگردد."

"تجربیات فصل گذشته به ما انگیزه زیادی می‌ دهد. امیدواریم که فصل خوبی را داشته باشیم چون همه ما مشتاقانه منتظر شروع فصل بودیم."

9404