تایید خبر مثبت شدن تست کرونای مهاجم فرانسوی توسط میلانی ها

تایید خبر مثبت شدن تست کرونای مهاجم فرانسوی توسط میلانی ها

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام رسمی مدیریت باشگاه میلان ایتالیا، نتیجه آزمایش کرونای مهاجم فرانسوی این تیم مثبت اعلام شده و این بازیکن راهی قرنطینه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه میلان، مدیریت باشگاه میلان ایتالیا با انتشار یک بیانیه از مثبت شدن تست های کووید 19 اولیویه ژیرو خبر داده و ابتلای این مهاجم فرانسوی به بیماری کرونا را تایید کرده است. حال عمومی بازیکن خوب بوده و فاقد علائم ظاهری این بیماری است ولی طبق دستورالعمل های بهداشتی، این بازیکن اجازه حضور در جمع شاگردان استفانو پیولی و شرکت در تمرینات گروهی روسونری را نداشته و تا زمانی که نتیجه آزمایش کرونای مهاجم فرانسوی مجددا منفی اعلام نشود، گلزن میلانی ها بایستی در قرنطینه خانگی حضور داشته باشد.

گفتنی است که اولیویه ژیرو از زمان بازی برابر کالیاری با هیچ یک از هم تیمی های خود و سایر اعضا و عوامل باشگاه میلان در ارتباط نبوده است.

اولیویه ژیرو در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال از تیم چلسی انگلستان جدا شد و با امضای قراردادی به میلان آمد و شاگرد استفانو پیولی در سن سیرو لقب گرفت. این مهاجم فرانسوی تا کنون نیز در دو مسابقه روسونری در هفته های اول و دوم لیگ سری آ ایتالیا خوش درخشیده و برای میلانی ها گلزنی هم کرده است.

در رابطه با زمان بهبودی کامل و بازگشت اولیویه ژیرو با پیراهن روسونری به میادین مسابقات نیز تا کنون جزئیات بیشتری از سوی مقامات میلانی منتشر نشده است.

9404