بازیکن جدید چلسی: یادگیری زبان مهم است/ هدفم حضور در تمامی بازی هاست

بازیکن جدید چلسی: یادگیری زبان مهم است/ هدفم حضور در تمامی بازی هاست

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید چلسی از شرایط خود و تیم جدیدش می گوید و هدفش از حضور در لیگ انگلستان را شرح نی دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، سائول نیگس، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید اسپانیا در آخرین ساعات مهلت قانونی نقل و انتقالات با امضای قراردادی به چلسی پیوست. حالا این بازیکن پس از نهایی شدن این انتقال، نخستین صحبت هایش را با خبرنگاران رسانه ها مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

در مورد انتقال به چلسی؟

"بسیار خوشحالم که این جا هستم. این یک فرصت عالی برای من و حرفه من خواهد بود. من شانس حضور در چلسی را داشتم و از آن استفاده کردم. بنابراین واقعا خوشحالم. مشتاقانه منتظرم تا تمرینات شروع شود و زیر نظر مربی ام شروع به كار كنم."

این هفته چگونه گذشت؟

"من 15 سال در اتلتیکو بودم و آن جا خانه من است. اما من این فرصت را داشتم که به چلسی بیایم و نمی توانستم این شانس را رد کنم. آخرین روز پنجره نقل و انتقالات واقعا دیوانه کننده بود اما در نهایت انتقال من به چلسی که همه ما خیلی به دنبال آن بودیم، محقق شد. بنابراین اکنون باید از این فرصت استفاده کنم. در کودکی من همیشه دو هدف داشتم؛ ورود به تاریخ اتلتیکو و بازی در لیگ برتر انگلیس. اما نه تنها به خاطر قهرمانی، بلکه به خاطر این فرهنگ و زبان؛ زبان انگلیسی برای من یک چالش جدی خواهد بود و من می خواهم آن را در اسرع وقت یاد بگیرم تا بتوانم با آرامش و راحتی با هم تیمی هایم ارتباط برقرار کنم. در اتلتیکو من با تریپیر انگلیسی صحبت می کردم، اما انگلیسی من آن قدر خوب نیست. من حتی جرات نمی کنم به انگلیسی مصاحبه کنم!"

چند نفر به عنوان دوست در چلسی داری و با توجه به این واقعیت، آیا سازگاری با باشگاه و یادگیری زبان برای شما راحت خواهد بود؟

"این یک عامل مهم است. در این جا من دوستانی مثل سزار، مارکوس و کپا دارم. این امر به ویژه در مورد کپا صادق است که از زمان حضورم در تیم ملی جوانان اسپانیا با من در تیم ملی یک اتاق مشترک داشته است. من قبلا به کپا گفته ام که با من به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کند. من باید این زبان را یاد بگیرم و به آن عادت کنم. بنابراین نمی خواهم به زبان اسپانیایی با او ارتباط برقرار کنم. او می تواند به من کمک کند، اما در هر صورت من سعی می کنم تا آن جا که ممکن است انگلیسی صحبت کنم. "

فصل گذشته همراه اتلتیکو با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شدید؛ تیمی که به آن ملحق شدید چقدر قوی است؟

"وقتی تیمی قهرمان لیگ قهرمانان می شود، می دانید که چقدر قوی است. اما وقتی خودتان به آن برخورد می کنید، می بینید که این بچه ها چقدر سخت کار می کنند. بچه ها کاملا یکدیگر را درک می کنند و نتایج، این امر را ثابت می کند. به این تیم پیوستم تا کمک کنم و سعی کنم تیم را بهتر کنم. برای کسب عناوین این جا هستم. فکر می کنم فصل فوق العاده ای در لیگ برتر باشد. تمام سعی خود را خواهم کرد تا جام ببریم."

به عنوان قهرمان اسپانیا به چلسی نقل مکان کردید. آیا ذهنیت قهرمان مهم است؟

"بله، مهم است. بعد از یک سال سخت برای من با اتلتیکو قهرمان لالیگا شدم. کسب عنوان قهرمانی با اتلتیکو همیشه چیز خاصی است، اما در پایان روز، من همیشه تشنه کسب جام هستم. شما همیشه می خواهید برنده شوید. من فصل گذشته به این موفقیت دست یافتم و می خواهم که این فصل هم با چلسی به قهرمانی برسم."

تیم جدید، مربی جدید؟

"من از این فرصت بسیار خوشحالم. کپا مدام از توخل تعریف می کند. تیم های او بسیار سختکوش هستند و نتایج فوق العاده ای کسب می کنند. این یک فرصت عالی برای من است. من هیجان زده هستم. در حال حاضر یک وقفه بین المللی است اما من نمی توانم صبر کنم تا هر چه زودتر تمرینات خود را با هم تیمی های جدیدم آغاز کنم. امیدوارم زود برگردند. من می خواهم در اسرع وقت به آن ها سلام کنم. واقعا مشتاقش هستم."

هواداران چلسی بی صبرانه منتظر دیدن شما در تمرین هستند. بازی خود در هافبک را چگونه توصیف می کنید؟

"من یک بازیکن تیمی هستم و همیشه برای تیم بازی می کنم. خودم را یک هافبک باکس تو باکس می نامم. دوست دارم به حمله بیایم و گل بزنم اما همچنین دوست دارم در مواقع ضروری، در دفاع هم حاضر باشم. برای من بسیار مهم است که در زمین احساس راحتی کنم و در خدمت چلسی باشم. در مورد هواداران، از آن ها بسیار سپاسگزارم. پیام های مثبت زیادی از آن ها دریافت کردم؛ بنابراین عمیق ترین قدردانی خود را از آن ها ابراز می کنم. من تمام توان خود را به نفع این باشگاه خواهم گذاشت. "

می خواهید در دوران حضور خود در چلسی به چه چیزی برسید؟

 "اول از همه می خواهم انگلیسی یاد بگیرم. این برای من بسیار مهم است، فرهنگ مهم است. اگر درباره تیم صحبت کنیم، من فقط می خواهم در مسابقات شرکت کنم و تا آن جا که ممکن است به باشگاه کمک کنم. این هدف اصلی من در حال حاضر است."

9404