پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو/ خواستگاری از دونده نابینا در ورزشگاه ملی + تصاویر

پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو/ خواستگاری از دونده نابینا در ورزشگاه ملی + تصاویر

پایگاه خبری فوتبالی- نهمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تحت تاثیر یک اتفاق جالب در ورزشگاه ملی این شهر قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، در جریان مسابقات روز نهم پارالمپیک 2020 توکیو، روز گذشته مرحله مقدماتی دوی 200 متر بانوان در کلاس T11 ویژه افراد نابینا و کم‌بینا در ورزشگاه ملی شهر توکیو برگزار شد.
در گروه چهارم از این رقابت دونده برزیلی به مقام نخست رسید و راهی نیمه نهایی شد. البته این اتفاقی نبود که جالب توجه به نظر برسد. در واقع اتفاق جالب در پایان مسابقه رخ داد؛ جایی که یک خواستگاری انجام شد و فضای مسابقات را احساسی کرد.

«کئولا نیدریا پریرا سمدو» بانوی 32 ساله اهل کیپ‌ورد که در رده آخر گروه قرار گرفته بود و ناراحت به نظر می‌رسید، به یکباره با خواستگاری راهنمایش «مانوئل آنتونیو واز دا ویگا» مواجه شد.

این دونده در کنار راهنمایش رقابت کرد و پس از اینکه مورد خواستگاری قرار گرفت، به این درخواست پاسخ مثبت داد و از سوی حاضران تشویق شد.

پریرا سمدو بلافاصله حلقه را به انگشت انداخت و آن را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد. وی پیش از شروع پارالمپیک گفته بود که راهنمایش بیشترین تاثیر را در زندگی حرفه‌ای او داشته است.

6641