رسمی؛ هافبک بارسلونا به بشیکتاش پیوست

رسمی؛ هافبک بارسلونا به بشیکتاش پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا به طور رسمی راهی تیم بشیکتاش در لیگ ترکیه شد تا بدین ترتیب بارسلونا توانسته باشد برای این بازیکن خود هم مشتری پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با بحران مالی دست و پنجه نرم می کند و برای اینکه بتواند تراز های مالی خود را مثبت کند، نیاز به فروش و یا خارج کردن بازیکنانی از تیمش دارد تا از پرداخت دستمزد آن ها راحت شود. میرالم پیانیچ یکی از این بازیکنان بود.

پیانیچ که در تابستان 2020 از یوونتوس به بارسلونا آمد و با آرتور معاوضه شد، دوران ناموفقی را در بارسلونا داشت و از آن بازیکنانی بود که رونالد کومان از او استفاده‌ای نکرد. در واقع به نظر می رسد که پیانیچ جایی در تفکرات کومان ندارد.

اکنون بارسلونا این هافبک را به طور قرضی راهی بشیکتاش کرده است و قرار است که حقوق این بازیکن را باشگاه ترکیه‌ای بپردازد و بدین ترتیب بارسلونا از پرداخت حقوق به این بازیکن خلاص می شود.

بارسلونا در روز آخر پنجره نقل و انتقالات اروپایی، آنتوان گریزمن را هم به طور قرضی راهی اتلتیکو مادرید کرده بود و اکنون این اتفاق برای پیانیچ هم افتاده است تا آبی و اناری ها از دست دو بازیکن خود که دستمزد بالایی داشتند رها شوند.

1470