مسی در یک‌قدمی رکورد پله؛ مقابل ونزوئلا آن را می‌شکند؟

مسی در یک‌قدمی رکورد پله؛ مقابل ونزوئلا آن را می‌شکند؟

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین و ونزوئلا از ساعات دیگری در هفته نهم از رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی اکنون در آستانه ثبت یک رکورد ویژه در منطقه آمریکای جنوبی است و می تواند رکورد پله را بشکند. در واقع از نظر تعداد گل های ملی در منطقه آمریکای جنوبی، پله با 77 گل رکورددار است. اسطوره برزیلی این گل ها را در دوران فوتبال خود به ثمر رسانده و اکنون پس از سالیان سال، لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد او قرار گرفته است.

لیونل مسی تاکنون 76 گل ملی به ثمر رسانده است و تنها 1 گل تا رسیدن به رکورد پله و دو گل تا عبور از آن فاصله دارد. مسی در فیفادی قبلی موفق شد در رقابت های کوپا آمه ریکا قهرمان شود و اولین جام ملی خود را بالای سر ببرد و اکنون دوباره در بازگشت به تیم ملی آرژانتین به دنبال درخشش و گلزنی مقابل ونزوئلا است تا از رکورد پله عبور کند و پس از آنکه رونالدو رکورد علی دایی را شکست، لیونل مسی هم با شکستن رکورد پله تبدیل به بهترین گلزن ملی منطقه آمریکای جنوبی شود.

1470