رویای لاپورتا برای تابستان 2023؛ بازگشت به جمع غول‌های بازار و نقل و انتقالات

رویای لاپورتا برای تابستان 2023؛ بازگشت به جمع غول‌های بازار و نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2021 هم سپری شد و بدین ترتیب تیم های خرید و فروش های خود را برای فصل جدید انجام دادند اما بارسلونا به طور کلی با توجه به بحران های مالی خود با رفتن لیونل مسی، بهترین بازیکن خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا بارسلونا را در حالی تحویل گرفت که از دوران ریاست جوزپ ماریا بارتومئو، آبی و اناری ها بدهی های مالی زیادی داشتند و تراز های مالی در این باشگاه منفی بود. از طرفی بارسلونا از نظر مهره و بازیکن هم تضعیف شده بود و فشار زیادی بر روی لاپورتا بود تا او با فعالیت در بازار نقل و انتقالات، خرید های مناسبی انجام داده و بارسلونا را تقویت کند. اما لاپورتا با توجه به اوضاع مالی باشگاه فقط توانست بازیکنانی مثل آگوئرو (که اکنون مصدوم است)، ممفیس دیپای و اریک گارسیا را به خدمت بگیرد.

اکنون به گفته کادناسر، خوان لاپورتا برنامه ای دو ساله دارد تا بتواند دوباره شرایط مالی بارسلونا را که در حال حاضر 1.3 میلیارد یورو بدهی دارد، سامان بخشیده و تراز های مالی باشگاه را مثبت کند. پس از آن است که بارسلونا دوباره می تواند در پنجره نقل و انتقالاتی فعالیت کند و به سراغ خرید ستاره ها برود.

در واقع لاپورتا در نظر دارد که روی زیر ساخت های مالی بارسلونا کار کند تا در تابستان 2023 این تیم بتواند به جمع غول های بازار نقل و انتقالات بپیوندد و خرید های بزرگی داشته باشد.

1470