عکس؛ کریستیانو گل تاریخی‌اش را در اتوبوس دوباره تماشا کرد

عکس؛ کریستیانو گل تاریخی‌اش را در اتوبوس دوباره تماشا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو از گل تاریخی خود در روز چهارشنبه مقابل ایرلند به حدی خوشحال بود که در مسیر بازگشت به هتل در اتوبوس دوباره این گلها را از طریق تلفن همراهش تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در نیمه اول بازی با ایرلند فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد چرا که گاوین بازونو دروازه بان 19 ساله منچسترسیتی این ضربه را مهار کرد اما ستاره پرتغالی در مقطع پایانی بازی با دو گل تیم ملی کشورش را نشان داد.

رونالدو در دقیقه 89 گل تساوی را در حالی به ثمر رساند که به 110 گل ملی رسید و از علی دایی عبور کرد تا به رکورد دار گلزنی در تاریخ بازیهای ملی تبدیل شود.. بعد از آن رونالدو در دقیقه 96 دوباره روی ارسال ژائو ماریو گلزنی کرد تا پرتغال یک پیروزی ارزشمندی و حماسی را به دست بیاورد. رونالدو به حدی خوشحال شد که پیراهنش را در آورد و به شکل دیوانه واری در ورزشگاه آلگاروه خوشحالی کرد.

رونالدو که از رکوردشکنی جدیدش خوشحال بود، در پایان بازی و در اتوبوس دوباره گلهایش را تماشا کرد. در تصاویر منتشر شده، ستاره پرتغالی تلفن همراهش را نزدیک گوش خود می آورد تا بشنود که گزارشگر بازی در موردش چه می گوید. 

رونالدو در پایان بازی گفت:" خیلی خوشحالم نه فقط به این خاطر که رکوردشکنی کردم بلکه به خاطر لحظه ویژه ای که در کنار هم داشتیم.  زدن دو گل در پایان بازی خیلی مشکل بود اما باید از کار تیم تقدیر کنیم. تا آخرین لحظه باور داشتیم. هواداران نیز همین طور بودند و خیلی خوشحال هستم."

4125