سوپرگل تماشایی مهاجم بنفیکا که می‌تواند زیباترین گل بازی‌های ملی باشد

سوپرگل تماشایی مهاجم بنفیکا که می‌تواند زیباترین گل بازی‌های ملی باشد

پایگاه خبری فوتبالی - رومن یارمچوک ثابت کرد که چرا آرسنال در این تابستان به دنبال خریدنش بوده است چرا که در بازیهای راهیابی به جام جهانی یک گل تماشایی را با شوت سرضرب از فاصله 30 متری به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 30 ساله در بازی اوکراین و قزاقستان توانایی های خود را با یک گل تماشایی به رخ کشید هر چند که بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

شماره 9 تیم ملی اوکراین در دقیقه دوم بازی روی یک ارسال، توپ را با استپ سینه کنترل کرد و بعد از آن ضربه ای سرضرب و تماشایی را روانه دروازه حریف کرد. استاس پوکاتیلوف دروازه بان قزاقستان با همه تلاشی که داشت نتوانست جلوی عبور توپ را بگیرد. شوت یارمچوک به حدی خوب بود که  اسکای اسپورت آن را نامزد جدی گل برتر هفته دانست. هواداران نیز به شدت از شوت تماشایی مهاجم سابق خنت ذوق زده شدند. یک نفر نوشت:" وای خدای من، عجب گلی زد!" و دیگری نوشته است:" چه کسی حاضر است در دقیقه دوم بازی چنین کاری انجام بدهد! دیوانه وار است!"

آرسنال در تابستان تلاش کرد که این مهاجم اوکراینی که فصل گذشته در خنت در 43 بازی 23 گل زده بود را به خدمت بگیرد اما در نهایت یارمچوک با 12.8 میلیون پوند راهی بنفیکا شد که فعلا در تیم پرتغالی در دو بازی یک گل زده است.

4125