سرمربی الجزایر به دو ستاره لیگ انگلیس: رنگ موی بلوندتان را عوض کنید!

سرمربی الجزایر به دو ستاره لیگ انگلیس: رنگ موی بلوندتان را عوض کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - ریاض محرز و سعید بن رحمه هر دو رنگ مویشان را به خواست سرمربی تیم ملی الجزایر به حالت عادی در آوردند.

به گزارش فوتبالی، دو ستاره الجزایری لیگ انگلیس در طول تابستان رنگ هایشان را به رنگ بلوند  در آورده بودند  و با ظاهری شبیه ظاهر فیل فودن در یورو 2020 لیگ انگیس را آغاز کرده بودند اما در بازیهای ملی، محرز و بن رحمه رنگ موهایشان را دوباره مشکی کرده اند.

جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر به هر دو بازیکن دستو ر داده که رنگ موهایشان را عوض کنند چرا که اعتقاد  داشته است که رنگ موهای بلوند این دو بازیکن به معنی تخطی از قوانین انضباطی تیم است و  نظم را به هم می زند. بدین ترتیب دو بازیکن منچسترسیتی و وستهام در اردوی تیم ملی رنگ مویشان را تغییر دادند.

بلماضی که تجربه بازی در پی اس جی، مارسی و سیتی را دارد می گوید که دوست دارد بازیکنانش با اخلاق و احترام به دیگران فوتبال بازی کنند و به سنت مردم الجزایر احترام بگذارند. این اولین باری نیست که بلماضی به بازیکنان تیمش به خاطر رنگ موی بلند تذکر می دهد چرا که در سال 2018 نیز الیاس حسنی رنگ موی بلند خود را تغییر داد و بلماضی به او دستور داد که موهایش را کوتاه کند.

الجزایر باید در ادامه بازیهای راهیابی جام جهانی به مصاف جیبوتی و بورکینافاسو برود.

4125