آیا پس از اتفاقات اخیر اعتبار کاپیتان انگلیس لکه دار شده است؟

آیا پس از اتفاقات اخیر اعتبار کاپیتان انگلیس لکه دار شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام مدعی است که اتفاقات یک ماه اخیر، به اعتبار او ضربه نزده است. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای تابستان و پیش از مسابقات یورو 2020 هری کین فاش کرد که می‌خواهد برای کسب جام، تاتنهام را ترک کند و حتی پس از مسابقات یورو 2020 درخواست خود را به باشگاه تاتنهام و دنیل لوی اعلام کرد. بعد از این اخبار، منچسترسیتی برای جذب او تلاش کرد و حتی پیشنهاد 150 میلیون پوندی روی میز مذاکره گذاشت، اما دنیل لوی اصلا جوابی به پیشنهادات منچسترسیتی نداد و هری کین اعلام کرد که در فصل جدید نیز بازیکن تاتنهام خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، کین درباره این که آیا اصرار او برای جدایی از تاتنهام به اعتبارش ضربه زده است گفت: "نه، چنین فکری نمی کنم. فکر می‌کنم تمام کسانی که در صنعت فوتبال حضور دارند، از ورودی‌ها و خروجی‌ها مطلع هستند. من در آن شرایط کاملا آرام بودم، اما وقتی شما از حقیقت آگاه می‌شوید، سپس وجدانتان نیز راحت است. همیشه شایعاتی وجود دارد. در کل دوران فوتبالی‌ام فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردم. از زمان جوانی‌ام در این باشگاه بودم و به ارزش‌های تاتنهام احترام می گذارم. از حالا رو به جلو نگاه می‌کنم  امیدوارم بتوانیم با تاتنهام به جام برسیم."

4416