عکس؛ تکرار هنرنمایی بیرانوند توسط دروازه‌بان 19 ساله ایرلند

عکس؛ تکرار هنرنمایی بیرانوند توسط دروازه‌بان 19 ساله ایرلند

پایگاه خبری فوتبالی - پرتغال موفق شد در بازی خود مقابل ایرلند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر دو گل پرتغال را در این بازی کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، اما کریستیانو رونالدو در این بازی شروع خوبی نداشت و در نیمه اول این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بدین ترتیب شکستن رکورد علی دایی توسط او به تعویق بیفتد.

رونالدو در دقیقه 15 این دیدار، صاحب یک ضربه پنالتی شد و آن را به سمت چپ خودش زد که گاوین بازونو، دروازه‌بان 19 ساله تیم ملی ایرلند، مسیر ضربه رونالدو را به درستی تشخیص داد و توانست پنالتی فوق ستاره پرتغالی را مهار کند و بدین ترتیب اعصاب رونالدو در همان ابتدای بازی به هم ریخت.

کریستیانو رونالدو پس از خراب کردن پنالتی خود مقابل ایران در جام جهانی 2018 روسیه، تاکنون هیچ ضربه پنالتی‌ای را در تیم ملی پرتغال از دست نداده بود و اکنون گاوین بازونو پنالتی او را مهار کرد. آخرین نفری که پنالتی رونالدو در تیم ملی پرتغال را مهار کرده بود، علیرضا بیرانوند بود و اکنون دروازه بان 19 ساله ایرلندی هم موفق شد هنرنمایی او را تکرار کند.

البته با این تفاوت که بیرانوند در آن بازی پس از مهار پنالتی رونالدو، از این بازیکن گلی دریافت نکرد اما گاوین بازونو در دقایق پایانی دو گل خورد و ایرلند بازی را باخت.

1470