تمدید قرارداد دروازه‌بان سیتیزن‌ها/ پیوستن مدافع سابق مونیخی‌ها به لیون

تمدید قرارداد دروازه‌بان سیتیزن‌ها/ پیوستن مدافع سابق مونیخی‌ها به لیون

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان برزیلی سیتیزن ها قرارداد خود را با تیمش تمدید کرد ولی مدافع آلمانی باواریایی ها با ترک مونیخ، راهی لیگ یک فرانسه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، ادرسون، دروازه‌ بان برزیلی منچستر سیتی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۶ با این تیم تمدید کرد. ادرسون بیست و هفت ساله، سال ۲۰۱۷ با انتقالی سی و پنج میلیون پوندی از بنفیکا به جمع سیتیزن ها اضافه شد.

ادرسون با پیراهن منچستر سیتی یکصد و نود و پنج بازی انجام داده که طی آن موفق به ثبت نود و هفت کلین شیت نیز شده است.

از افتخارات داخلی ادرسون برزیلی همراه با سیتیزن ها می‌ توان به کسب سه جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس، یک جام حذفی، چهار جام اتحادیه و دو جام خیریه انگلستان اشاره کرد. ضمن این که کسب یک لیگ قهرمانان اروپا و دو دستکش طلایی لیگ برتر نیز از دیگر افتخارات این دروازه بان برزیلی با منچستر سیتی است. 

همچنین در خبری دیگر، ژروم بواتنگ، مدافع سی و دو ساله سابق بایرن‌ مونیخ در انتقالی آزاد و با قراردادی دو ساله به لیون ملحق شد. این مدافع با تجربه با پایان یافتن قرارداد خود با بایرن مونیخ در تابستان، از جمع باواریایی ها جدا شده بود.

مدافع تیم قهرمان آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴، یک دهه برای بایرن مونیخی ها به میدان رفت و ضمن انجام سیصد و شصت چهار بازی به ۹ قهرمانی بوندسلیگا، پنج قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی اروپا دست یافت.

9404