رونالدو: رابطه‌ام با اوله عالیست اما باید انتظاراتش را بدانم/ سرالکس کلید این انتقال بود

رونالدو: رابطه‌ام با اوله عالیست اما باید انتظاراتش را بدانم/ سرالکس کلید این انتقال بود

پایگاه خبری فوتبالی - بی شک مهم ترین نقل و انتقال انجام شده در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2021، خروج فوق ستاره پرتغالی از یوونتوس و بازگشت او به جمع شیاطین سرخ منچستری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیون اختصاصی باشگاه منچستر یونایتد، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتغال، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا که سابقه بازی در منچستر یونایتد انگلستان را نیز در کارنامه دارد، در آخرین روزهای باقیمانده از مهلت قانونی نقل و انتقالات و پیش از بسته شدن پنجره تابستانی، از جمع شاگردان آلگری در یوونتوس خارج و به شاگردان سولشر در منچستر یونایتد ملحق شد. فوق ستاره پرتغالی در نخستین روزهای پس از امضای قرارداد جدید و بازگشت به اولدترافورد، مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه منچستر یونایتد انجام داده که صحبت های این مهاجم 36 ساله در این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

چه احساسی دارید از این که دوباره به منچستر یونایتد پیوستید؟

"همان طور که می دانید، من سابقه و خاطرات فوق العاده ای با این تیم داشته ام. من از 18 سالگی تا 24 در این باشگاه بودم و خوشحالم که بعد از 12 سال دوباره به این جا بازگشتم و مشتاقانه منتظر انجام اولین بازی خود برای یونایتد هستم."

سر الکس فرگوسن چه نقشی در بازگشت شما به باشگاه داشت؟

"همان طور که همه می دانند، سر الکس نقش اصلی را برای امضای قرارداد با یونایتد در زمانی که 18 ساله بودم، ایفا کرده بود. به یاد دارم زمانی که 18 ساله بودم و در اسپورتینگ لیسبون بازی می کردم، او من را زیر نظر داشت؛ حتی در حین بازی اسپورتینگ با منچستر یونایتد! سر الکس برای من در زمین فوتبال مثل یک پدر است و من او را عمیقاً دوست دارم. او خیلی به من کمک کرد و چیزهای زیادی به من آموخت. او در انتقال مجدد من به یونایتد نقش بزرگی را ایفا کرد. ما همیشه با هم در ارتباط بودیم و او شخصیتی باورنکردنی دارد؛ در واقع، او کلید اصلی انتقال من به یونایتد بود."

این انتقال در این مقطع از حرفه و زندگی شما چه حسی دارد؟

 "من فکر می کنم این بهترین تصمیمی است که من گرفتم. درست است به نظر من، اکنون از یووه به منچستر نقل مکان کردم، فصل جدیدی است؛ من بسیار خوشحال و مفتخرم و می خواهم دوباره ادامه دهم؛ تاریخ سازی کنم؛ سعی کنم به منچستر در دستیابی به نتایج عالی کمک کنم؛ بهترین جام ها را برای آن ها به دست آورم و برای بردن افتخارات بزرگ، تلاش کنم."

تا حالا با اوله درباره نقل و انتقالات و تیمی که در حال ساختن آن است، صحبت کرده اید؟

"خب ما یک صحبت کوتاهی داشته ایم اما من می خواهم زمانی را برای صحبت رو در رو با اوله در نظر بگیرم تا انتظارات او را بدانم. همان طور که می دانید، من دو یا سه سال با او در منچستر يونايتد همبازی بوده ام؛ پس با او رابطه خوبی دارم. اما حالا نقش هایمان متفاوت است؛ من یک بازیکن هستم و او مربی است. اما این چندان مهم نیست؛ همان طور که گفتم، رابطه من با او عالی است. من این جا در منچستر يونايتد هستم تا به تیم کمک کنم که نتیجه دلخواه خود را بگیرد و مربی می‌ تواند در انجام این مهم، روی من حساب کند؛ من در دسترس خواهم بود."

و در آخر، پیامت برای آن دسته از هواداران که بعد از خروج تو باز هم از تو پشتیبانی کردند و حالا از دیدن تو در لباس قرمز هیجان زده شده اند، چیست؟

"هواداران کلید فوتبال هستند. حالا با وجود پر بودن ورزشگاه ها، دیگر شرایط یک سال پیش را نداریم که ورزشگاه ها به خاطر کرونا خالی بودند. هواداران کلید ماجرا هستند و من بسیار خوشحالم. هواداران منچستر یونایتد خاص هستند و من این را به خوبی به یاد می‌ آورم. آن ها همچنان آهنگی که برای من می‌ خواندند را مجددا اجرا می‌ کنند که مرا بسیار خوشحال و وادار می‌ کند که بهترین عملکردم را در زمین نشان دهم؛ مثل کاری که قبلا می کردم؛ مثل کاری که همیشه می کنم و بهترینم را به نمایش می‌ گذارم. به تیم در امر گل سازی کمک خواهم کرد؛ گل می زنم و پاس گل می دهم؛ بازی ها را می برم و من امیدوارم که همه این ها را خیلی سریع ببینم."

9404