پست اینستاگرامی راموس در بازگشت به تمرینات پاریسن ژرمن: مسیر درست!

پست اینستاگرامی راموس در بازگشت به تمرینات پاریسن ژرمن: مسیر درست!

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر که تعطیلات بازی های ملی آغاز شده است و بازیکنان مختلف به اردو های تیم های ملی خود رفته اند، سرخیو راموس به تازگی به تمرینات پی اس جی بازگشته است و به دنبال این است که بتواند پس از این تعطیلات ملی بالاخره اولین بازی خود در پاریسن ژرمن را انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، راموس در این تابستان از رئال مادرید راهی پاریسن ژرمن شده است. در حقیقت با اتمام قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست و اکنون باید دید که عملکرد او در این تیم به چه شکل خواهد بود.

راموس که با مصدومیت به پاریسن ژرمن رفته است، اکنون توانسته به تمرینات پی اس جی ملحق شود و همین قضیه به هواداران پاریسن ژرمن امید داده که راموس بتواند پس از تعطیلات ملی به میدان برود و اولین بازی خود را برای تیم پاریسی انجام دهد هر چند که هنوز بازی کردن راموس پس از تعطیلات بازی های ملی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سرخیو راموس با انتشار این تصویر از خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، در بازگشت به تمرینات پاریسن ژرمن نوشته است:" مسیر درست " تا بدین ترتیب هواداران خود را برای بازگشت به میادین امیدوار کند.

1470