پسران رونی و رونالدو هم تیمی شدند؛ زوج طلایی آینده شیاطین سرخ؟!

پسران رونی و رونالدو هم تیمی شدند؛ زوج طلایی آینده شیاطین سرخ؟!

پایگاه خبری فوتبالی - پسران کریستیانو رونالدو و وین رونی اسطوره های منچستریونایتد می خواهند به میراث پدران خود در اولدترافورد ادامه بدهند و به همین خاطر بخشی از آکادمی شیاطین سرخ خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، در پی بازگشت رونالدو به منچستریونایتد، پسر ستاره پرتغالی قرار است که به هم تیمی جدید کای رونی پسر 11 ساله وین تبدیل شود. در حقیقت کای یک سال زودتر از پسر رونالدو دوران فوتبالش را نشان داده است. کای اخیرا با هت تریک در مقابل استوک سیتی نشان داده که شم گلزنی پدرش را به ارث برده است.  از سویی جونیور پسر رونالدو تجربه حضور در آکادمی یوونتوس را دارد و از سال 2018 در آن جا بازی می کند. هر دو بازیکن بهترین الگوهای ممکن را در اختیار دارند و می توانند به دوران فوتبال پدرانشان نگاه کنند و از آنها الگو بگیرند.. رونی و رونالدو 206 بازی در کنار هم در ترکیب منچستریونایتد داشتند که سه قهرمانی لیگ انگلیس را کسب کردند و با هم در سال 2008 در مسکو به قهرمانی چمپیونزلیگ دست پیدا کردند. 

رونی اخیرا با استقبال از بازگشت رونالدو به یونایتد گفته بود:"کریستیانو همچنان یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. او در هر جایی که بوده جامها را برده است و هنوز می تواند یکی از بهترین ها باشد و مطمئنم که در این فصل نیز تاثیر فوق العاده ای در تیمش خواهد گذاشت."

4125