پیام همسر گریزمان در مورد بازگشتش به اتلتیکو مادرید

پیام همسر گریزمان در مورد بازگشتش به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات تابستانی  فوتبال اروپا مملو از هیجان بودند و خیلی ها منتظر انتقال امباپه به رئال مادرید بودند اما بازگشت گریزمان به اتلتیکو بدون تردید بزرگترین انتقال تابستان فوتبال اسپانیا بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن فرانسوی به تیمی برگشت که بیشترین درخشش را در آن جا داشت و حالا می خواهد خاطرات خوبش در تیم مادریدی را تکرار کند.

اریکا چوپرنا همسر گریزمان به خبر پیوستن همسرش به اتلتیکو مادرید واکنش نشان داد. در حقیقت او حرفهایی که یک ماه و نیم پیش زده بود را بازنشر کرد. در آن زمان بحث معاوضه سائول با گریزمان داغ بود هر چند که در نهایت بارسا به علت مشکلات مالی نتوانست این انتقال را جوش بدهد و سائول راهی چلسی شد. همسر گریزمان در این یام نوشت:" گاهی وقتی تلاش بزرگی انجام می دهید، به تلاش دوبرابری نیاز است اما باید صبور باشید اما کسی که انتظار کشیدن را بلد باشد همیشه پاداشی که انتظارش را دارد، دریافت می کند."

گریزمان خیلی دوست داشت که به اتلتیکو برگردد چرا که در این تیم بین سالهای 2016 تا 2018 توانست بدخرشد و حتی در رده سوم جدول توپ طلا  قرار گرفت. اریکا به نظر می رسد که خوشحال است که همسرش به خواسته اش رسیده و به اتلتیکو برگشته است.

4125