ماموریت ویژه تات؛ اهدای رکورد ویژه به اسکوچیچ

ماموریت ویژه تات؛ اهدای رکورد ویژه به اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- در غیاب احتمالی دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان در بازی فردا، ماریو تات ماموریت بسیار مهمی روی نیمکت تیم ملی دارد.

به گزارش فوتبالی، این احتمال وجود دارد که تست سرمربی تیم ملی و دستیارش، تا فردا، منفی نشود و این دو نفر شرایط حضور در ورزشگاه آزادی را پیدا نکنند.

این نکته‌ای است که ماریو تات مربی تیم ملی هم به آن اشاره کرده و گفته اگر اسکوچیچ نتواند روی نیمکت بنشیند، قطعا در طول بازی با او در تماس خواهد بود.

اگر فرض کنیم غیبت اسکوچیچ در بازی فردا شب قطعی باشد، تات یک ماموریت بسیار مهم دارد. اینکه با پیروزی مقابل سوریه، هموطنش را صاحب یک رکورد ویژه در تیم ملی کند.

دراگان اسکوچیچ با 7 بردی که در 7 بازی ابتدایی‌اش با تیم ملی به دست آورده، به رکورد فرانک اوفارل در سال 1974 رسید و امیدوار است در بازی با سوریه بتواند هشتمین برد متوالی‌اش با تیم ملی را جشن بگیرد تا به تنهایی صاحب بهترین آمار روی نیمکت تیم ملی شود.

البته بردن سوریه  - در بازی رسمی – کار راحتی نیست و با اینکه تیم ملی در دو بازی آخرش مقابل این تیم که بازی دوستانه، 8 گل به سوریه زده اما در دو بازی رسمی آخرش مقابل سوریه – انتخابی جام جهانی 2018 – موفق به شکست این تیم نشد.

1984