گزارش روز؛ بررسی فعالیت های نقل و انتقالاتی اخیر شیاطین سرخ

گزارش روز؛ بررسی فعالیت های نقل و انتقالاتی اخیر شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - سران ارشد باشگاه منچستر یونایتد با وجود مشکلات مالی زیاد، از نقل و انتقالات تابستانی امسال بسیار راضی هستند و با جذب کریستیانو رونالدو و سانچو و واران که جزو بازیکنان سطح بالای جهان هستند، انتظار کسب جام از سولشر و کادرش دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ساموئل لاکهارست، خبرنگار سرشناس رسانه های معتبر انگلیسی، مدیران منچستر یونایتد هنوز در حال تلاش برای متقاعد کردن پل پوگبا برای امضا قرارداد جدید هستند تا آخرین قرارداد بزرگ دوران حرفه ای او را منعقد کنند.

دکلان رایس به منچستر یونایتد بیشتر از سایر تیم ها علاقه داشت و سران یونایتد می دانستند هر گونه مذاکره با ملی پوشانِ تحت قرارداد با باشگاه هایی که در رقابت های اروپایی شرکت می کنند و سه سال دیگر هنوز قرارداد دارند، غیر مجاز است؛ به همین خاطر تابستان امسال برای جذب رایس اقدامی نکردند.

مديران منچستر یونایتد امیدوارند که با جذب رونالدو بتوانند پل پوگبا را متقاعد کنند که آینده خود را همراه با شیاطین سرخ بسازد.

بعضی از منابع انگلیسی با اطمینان این مطلب سخن می گویند که جذب کریستیانو رونالدو می تواند دلیل قانع کننده ای برای این باشد که پوگبا با باشگاه، قرارداد جدیدی امضا کنند.

مذاکرات برای جذب واران حدود ۱۲ ماه طول کشیده است. فراتر از احتمال بالای انتقال او، مسئولان تا زمان نهایی شدن آن هیچ چیزی را بیان نکردند که ممکن بود با این کار، پروژه امضای قرارداد با شکست به پایان رسد.

منابع اطراف باشگاه اصرار دارند که بخش استخدام به طور مداوم تقویت می شود که با گزارش دادن استعدادهای خوب و جوان به جان مرتاف (مربی رده های پایه و استعدیاب باشگاه) و همچنین تجزیه و تحلیل آن، به او کمک کنند. مت جاج و وودوارد هم نقش کلیدی در این کار داشتند.

9404