پیام گریزمان برای هواداران بارسلونا پس از جدایی غیرمنتظره

پیام گریزمان برای هواداران بارسلونا پس از جدایی غیرمنتظره

پایگاه خبری فوتبالی - بمب غیرمنتظره نقل و انتقالاتی در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی مربوط به بازگشت آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، این انتقال در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی نهایی شد و حتی در لحظاتی به نظر می رسید که این انتقال به موقع انجام نمی شود اما بازیکن فرانسوی دوباره به تیم چولو سیمئونه برگشت تا پس از دو سال نسبتا ناموفق در بارسا بتواند خاطرات خوبی که در اتلتیکو داشت را تکرار کند و زوج خط حمله شگفت انگیزی را در کنار لوئیز سوارز تشکیل بدهد.

گریزمان حالا در پیامی با هواداران بارسلونا وداع کرد:" بارسایی های عزیز، با محبت و احترام با شما وداع می کنم. همه تلاشم را برای این پیراهن داشتم. در خدمت این باشگاه بزرگ هستم و ناراحت هستم که نتوانستم بیشتر از این از حضور شما روی سکوها لذت ببرم اما افتخار می کنم که یکی از شما بودم. زنده باد بارسا."

انتقال گریزمان از اتلتیکو به بارسلونا در حالی دو سال پیش انجام شد که انتقالی به شدت جنجالی بود. در حقیقت اتلتیکو از این که بارسا بدون اجازه آنها رقم فسخ قرارداد مهاجم فرانسوی را پرداخته بود، دلخور بود و حتی تهدید به شکایت کرد. در نهایت دو باشگاه با هم آشتی کردند و در دو تابستان اخیر دو مهاجم یعنی گریزمان و سوارز از بارسا به اتلتیکو رفته اند.

4125