واکنش ماتئوس به آغاز کار فلیک با آلمان: این کشتی به مسیر صحیح برمی‌گردد

واکنش ماتئوس به آغاز کار فلیک با آلمان: این کشتی به مسیر صحیح برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت سرشناس فوتبال آلمان شرایط تیم ملی این کشور را مثبت ارزیابی کرده و آینده فوتبال آلمان ها را روشن می‌ بیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسکای، هانس دیتر فلیک، سرمربی جدید تیم ملی آلمان از فردا کار خود را به طور رسمی با مانشافت آغاز می‌ کند و تیم ملی فوتبال آلمان بعد از سرمربیگری یواخیم لوو، از فردا چهره جدیدی را روی نیمکت خود می بیند تا کار آلمان ها در سه مسابقه آتی از چارچوب رقابت های مقدماتی جهت راهیابی به تورنمنت بزرگ جام جهانی قطر در سال 2022 رسما کلید بخورد.

لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و بازیکن پرافتخار باشگاه بایرن مونیخ، در ستون یادداشت هفتگی خود در نشریه اسکای، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال آلمان تحت هدایت سرمربی جدید این تیم می‌ نویسد:

"هانسی در تیم ملی آلمان روزهای موفقی را خواهد داشت. کشتی تیم ملی آلمان در سال‌ های اخیر از مسیر صحیح خارج شده بود و فلیک می‌ تواند آن را به مسیر صحیح بازگرداند."

ماتئوس شصت ساله از نفرات دعوت شده به تیم ملی آلمان نیز احساس رضایت می کند:

"با این نفرات و ترکیب، نباید از هیچ تیمی مخفی شد. تصور می‌ کنم فلیک به سیستم خود در بایرن مونیخ بازمی گردد؛ او برابر تیم‌ های نسبتا ضعیف‌ تر از چیدمان ۱-۴-۱-۴ و در باقی موارد از ۱-۳-۲-۴ استفاده می کرد و پیش بینی می کنم در تیم ملی هم همین کار را خواهد کرد. بر خلاف یواخیم لوو، او ستارگان تیم ملی آلمان را در پست های اصلی و تخصصی خودشان که به بازی در آن پست ها عادت و احاطه دارند، بازی می‌ دهد."

9404