پیکه منتفی شدن انتقال امباپه به رئال مادرید را مسخره کرد

پیکه منتفی شدن انتقال امباپه به رئال مادرید را مسخره کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید تا آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی منتظر خرید امباپه بود. در حقیقت رئال سخت تلاش کرد تا پی اس جی را راضی کند که  به پیشنهاد آنها گوش بدهد اما قطری ها هرگز به پیشنهاد رئال توجهی نکردند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در سومین پیشنهاد خود برای خرید امباپه حاضر شده بود 200 میلیون یورو بپردازد اما پی اس جی به این پیشنهاد پاسخی نداد چرا که آنها نمی خواستند پی اس جی را بفروشند و انتظار رئال مادرید برای دریافت پاسخ از جانب امیر قطر بی نتیجه بود.

امباپه برای حداقل یک فصل دیگر در پی اس جی ماند اما با توجه به این که قراردادش در سال 2022 به اتمام می رسد، می تواند سال آینده به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود.

البته به نظر می رسد که بارسایی ها از این که امباپه به رئال مادرید نیامده و تیم رقیبشان تقویت نشده، خوشحال هستند. جرارد پیکه مدافع بارسلونا نیز عدم انتقال ستاره فرانسوی به برنابئو را مورد تمسخر قرار داد. یک پیج توئیتری چند روز پیش و در زمانی که بحث پیوستن امباپه به رئال داغ بود از مخاطبانش پرسیده بود که کیلیان در رئال چه شماره ای را از میان شماره های خالی یعنی پنج، 19 و 23 خواهد پوشید که امباپه ساعاتی پس از اتمام نقل و انتقالات تابستانی با کنایه پاسخ این توییت را داد و نوشت:" شماره هفت."

4125