دلیل باورنکردنی منتفی شدن انتقال یک بازیکن به لاتزیو: ارسال ایمیل اشتباهی!

دلیل باورنکردنی منتفی شدن انتقال یک بازیکن به لاتزیو: ارسال ایمیل اشتباهی!

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات در مورد فکس، ساعت و ... برخی از اتفاقات عجیبی هستند که در آخرین روزهای نقل و انتقالات باعث منتفی شدن خریدها می شوند اما به نظر می رسد که مورد فیلیپ کاشتیچ از آینتراخت از همه عجیب تر است چرا که لاتزیو در سال 2021 مرتکب یک اشتباه شگفت انگیز شد و با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی اشتباه، باعث منتفی شدن یک انتقال شد!

به گزارش فوتبالی، مهاجم صرب با لاتزیو مذاکراتی انجام داده بود. فرانکفورت حاضر شده بود تا این بازیکن را با مبلغ 15 میلیون یورو نقد به علاوه سه میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بفروشد. ایتالیایی ها همین پیشنهاد را از طریق ایمیل برای آنها ارسال کردند اما ایگلی تاره مدیر ورزشی لاتزیو تائید کرده است که این ایمیل هرگز به مقصد نرسیده است. مدیر ورزشی لاتزیو گفت:" شش، هفت روز پیش با مارکوس کروشه مدیر ورزشی آینتراخت در مورد یوویچ صحبت کردم. از ما خواست که پیشنهاد مکتوب ارسال کنیم و همین کار را از طریق ایمیل انجام دادیم اما گفتند که پیشنهادی به دستشان نرسیده است."

بیلد گزارش داده است که لاتزیو احتمالا ایمیل باشگاه آینتراخت را نداشته و آن را به مقصد اشتباهی فرستاده و بدین ترتیب آینتراخت هرگز پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است.  به هر صورت مائوریزیو ساری سرمربی لاتزیو فرصت خرید یکی از بازیکنان مورد علاقه اش را به شکل عجیبی از دست داد.

4125