رومنیگه: هالند در آلمان نمی ماند/ بایرن توان بردن همه تیم های اروپا را دارد

رومنیگه: هالند در آلمان نمی ماند/ بایرن توان بردن همه تیم های اروپا را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مدیران ارشد باواریایی ها از فلسفه باشگاه خود سخن گفته و با غرور خاص و همیشگی ژرمن ها، مغرورانه می گوید که به دی اِن اِی مونیخی ها افتخار می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت بیلد، ارلینگ هالند مدت زیادی است که با نمایش‌ های خود همه اروپا را مجذوب خودش کرده است. کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار رسانه اشپورت بیلد، در خصوص مهاجم نروژی بروسیا دورتموند می‌ گوید:

"ارلینگ هالند و بازیکنان بایرن مونیخ، چهره‌ های سرشناس بوندسلیگا هستند. اما با رقم‌ هایی که از گوشه و کنار شنیده می‌ شود، حفظ هالند در آلمان سخت خواهد بود. من فکر می‌ کنم او در آینده در خارج از آلمان حضور پیدا کند."

مدیر اجرایی بایرن مونیخ در خصوص مسائل مختلف مربوط به تیم خود نیز اضافه کرد:

"بایرن مونیخ می‌ تواند همه تیم‌ های اروپایی را شکست دهد. ما فلسفه خاص خود را داریم و به روش‌ های دیگر در اروپا فکر نمی‌ کنیم. بایرن مونیخ نسبت به منچستر یونایتد قدیم یا پاریسن ژرمن و منچستر سیتی جدید، فلسفه متفاوتی داشته است. این DNA باشگاه ما است و به همین خاطر جذابیت دارد. من مطمئن هستم که هیچ تیمی دلش نمی‌ خواهد در لیگ قهرمانان اروپا به ما برخورد کند؛ در فصل جاری هیچ تیمی دوست ندارد رقیب ما باشد!"

بایرن مونیخی ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هم نسبتا فعال ظاهر شدند و اکثر نقاط ضعف تیم خود را تا حد زیادی برطرف کردند.

9404