وینگر مراکشی در بارسلونای بی/ حرکت عجیب مدیران در فروش امرسون

وینگر مراکشی در بارسلونای بی/ حرکت عجیب مدیران در فروش امرسون

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا نیز همچون اکثر تیم های اروپا، در آخرین روزها و حتی ساعت های مهلت قانونی نقل و انتقالات قاره سبز، به شدت در بازار فعال بود و ورود و خروج هایی را در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی ثبت کرد که از جمله آن ها، خروج امرسون رویال از نیوکمپ به مقصد تاتنهام انگلستان بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، مطابق با گزارش رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا، امرسون رویال در سال 2019 با شش میلیون یورو (در مجموع 12 میلیون یورو) توسط بارسلونا از رئال بتیس خریداری شد. در تابستان 2021 باشگاه بارسلونا با توجه به قرارداد با 9 میلیون یورو انتقال این بازیکن به نیوکمپ را از رئال بتیس تایید کرد. 

بعد از گذشت چند ماه، رویال با 25 میلیون یورو راهی تاتنهام شد. از این فروش 5 میلیون یورو به رئال بتیس رسید و در مجموع باشگاه بارسلونا از این معامله تنها 5 میلیون یورو سود مالی کرده است!

این در حالی است که بارسلونا با فروش رویال اکنون تنها سرجینیو دست را به عنوان مدافع راست تخصصی در اختیار دارد.

همچنین در خبر دیگری از باشگاه بارسلونا، مديران آبی اناری ها اعلام کردند که عبدالصمد ازازولی به تیم بارسلونا بی پيوسته است. به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بارسلونا به صورت رسمی اعلام كرد عبدالصمد ازازولی، وينگر مراكشی را با پرداخت بند فسخ به خدمت گرفته است.

قرارداد این بازیکن مراکشی تا سال 2024 اعتبار دارد و در قرارداد او گزينه تمديد اختياری برای دو فصل ديگر وجود دارد. وينگر 19 ساله برای تیم دوم بارسلونا یا همان بارسلونای بی بازی خواهد كرد.

پس از رفتن الكس كويادو و كنراد دلافوئنته، ازازولی در پست وينگر برای بارخوان و تيمش به ميدان خواهد رفت. بند فسخ این بازیکن هم 200 ميليون يورو است.

9404