رسمی؛ آنتوان گریزمن به اتلتیکو مادرید پیوست/ دی یونگ جایگزین او شد

رسمی؛ آنتوان گریزمن به اتلتیکو مادرید پیوست/ دی یونگ جایگزین او شد

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره انتقال آنتوان گریزمن به اتلتیکو مادرید هم اتفاق افتاد و این بازیکن از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد تا به تیم سابق خود بازگشته باشد.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمن در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی 2021، توسط اتلتیکو مادرید به طور قرضی خریداری شد. اتلتیکو مادرید گریزمن را که قبلا بازیکن خودش بوده، اکنون با خرید قرضی یک ساله به تیم خود اضافه کرده است و از طرفی یک بند خرید 40 میلیون یورویی هم در آن قرار داده است تا بدین ترتیب بتواند آن را در سال آینده به خدمت بگیرد.

با جدایی گریزمن از بارسلونا، آبی و اناری ها برای جبران جدایی این مهاجم و پر کردن جای خالی او، دست به خرید لوک دی یونگ، مهاجم سویا زدند و بدین ترتیب دی یونگ به طور قرضی از سویا راهی بارسلونا شد و قرار است فصل آینده را در میان آبی و اناری پوشان توپ بزند.

هم قرارداد گریزمن و هم قرارداد لوک دی یونگ، پیش از پایان زمان نقل و انتقالات به ثبت رسیده است و لالیگا در بیانیه ای اعلام کرده که به همین علت این قرارداد ها مورد تایید هستند و تنها اعلام رسمی و نهایی شدن آن پس از زمان نقل و انتقالات اتفاق افتاده و بسته شدن قرارداد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اتفاق افتاده است.

1470