چمن مصنوعی دردسر بزرگ یحیی گل محمدی در تاجیکستان

چمن مصنوعی دردسر بزرگ یحیی گل محمدی در تاجیکستان

پایگاه خبری فوتبالی- بازی در زمین چمن مصنوعی تاجیکستان بزرگترین دغدغه سرمربی قرمزها مقابل استقلال این کشور است.

به گزارش فوتبالی، تیم استقلال تاجیکستان در زمین چمن مصنوعی از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد. این تیم تمام بازی‌های خود را در زمین مصنوعی برگزار کرده اما چنین موقعیتی برای پرسپولیس در طول مسابقات لیگ برتر شاید دو بار به وجود آمده( در قائمشهر و رفسنجان) و تقریبا با این شرایط بیگانه هستند.

در شرایطی که هنوز مشخص نیست چه زمانی اجازه ورود به پرسپولیس داده خواهد شد و چه زمینی در اختیار این تیم برای تمرین قرار داده می‌شود، شنیده شده این احتمال وجود دارد با درخواست پرسپولیس برای تمرین در زمین اصلی مخالفت شود.

پرسپولیس در لیگ بیستم در دو شهر قائمشهر و رفسنجان که چمن مصنوعی داشتند به میدان رفت و موفق شد یک برد و یک تساوی را بدست بیاورد،قرمزها مقابل نساجی به تساوی یک بر یک رسیدند ولی مس را با تک گل مهدی عبدی بردند تا در ورزشگاه هایی که چمن مصوعی دارند 4 امتیاز گرفته باشند.

به نظر می رسد شاگردان یحیی گل محمدی در روزهای باقیمانده تا سفر به تاجیکستان تمرینات را به ورزشگاه درفشی برده تا بازیکنان این تیم خود را با شرایط چمن مصنوعی بیشتر تطابق دهند.

پرسپولیسی ها که تمرینات و دیدارهای خود را در چمن استاندارد و طبیعی برگزار کرده، باید برابر حریف تاجیکستان در چمن مصنوعی حاضر شود و اعتراض چند باره آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این زمینه بی نتیجه بوده است.

شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه شنبه 23 شهریور در تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور برود.

۷۶۵۵