با وجود برونو فرناندز و رونالدو چه کسی پنالتی زن اول منچستریونایتد خواهد بود؟

با وجود برونو فرناندز و رونالدو چه کسی پنالتی زن اول منچستریونایتد خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که با وجود کریستیانو رونالدو، او باید پنالتی زن اول تیم باشد، اما برونو فرناندز نباید به او اجازه زدن ضربات ایستگاهی را نیز بدهد.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه منچستریونایتد با خبر بازگرداندن کریستیانو رونالدو به الدترافورد، جهان را بهت زده کرد تا این فوق ستاره پرتغالی 36 ساله پس از 12 سال، بار دیگر با لباس شیاطین سرخ بازی کند. امروز نیز باشگاه یوونتوس خبر بازگشت رونالدو به منچستریونایتد را مبلغ 23 میلیون پوند تائید کرد. 

به نقل از سایت گل، رونالدو در بین سال‌های 2003 تا 2009 در منچستریونایتد زیر نظر سرالکس فرگوسن بازی کرد و در این مدت توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مطرح کند. او در سال 2009 با رقم رکوردشکن به رئال مادرید رفت و در آن جا جام‌ها و عناوین زیادی را نیز برنده شد. حالا با بازگشت رونالدو، مشخص نیست که آیا برونو به او اجازه زدن پنالتی‌ها را خواهد داد یا خیر. فردیناند در این باره گفت: "فکر کنم که برونو باید به او پنالتی‌ها را بدهد، اما خودش مسئول زدن ضربات ایستگاهی کرنرها باشد. ضربات ایستگاهی در محیط محوطه جریمه باید مال برونو باشند، فکر کنم آمار نیز چنین چیزی را می‌گوید."

4416