بازگشت گریزمن به اتلتیکو مادرید در ساعات پایانی نقل و انتقالات؟

بازگشت گریزمن به اتلتیکو مادرید در ساعات پایانی نقل و انتقالات؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که تنها چند ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2021 مانده است، حرف و حدیث ها و شایعات همچنان ادامه دارد و به تازگی اخبار جدیدی پیرامون آینده آنتوان گریزمن منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمن بازیکنی است که در سال های اخیر در خط حمله بارسلونا انتقادات زیادی را متحمل شده است و هواداران بارسلونا از عملکرد او در خط حمله تیم‌شان راضی نبوده اند و خواستار جدایی او شده اند.

اکنون به گفته چندین منبع مختلف از جمله رادیو مونته کارلو، روزنامه اکیپ فرانسه، کوپه و روزنامه مارکای اسپانیا، آنتوان گریزمن در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی در مسیر بازگشت به اتلتیکو مادرید قرار گرفته است و باید دید که در نهایت چه اتفاقی در این باره رخ خواهد داد.

روزنامه اکیپ فرانسه جزئیات بیشتری را در این باره ارائه داده و گفته است که اتلتیکو مادرید برای خرید آنتوان گریزمن باید مبلغ 50 میلیون یورو را به بارسلونا بپردازد و در واقع این رقمی است که سران بارسا برای آنتوان گریزمن تعیین کرده اند و برای فروش این بازیکن این پول را می خواهند.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای مهاجم فرانسوی رخ می دهد و در بارسا می ماند یا راهی تیم سابق خود یعنی اتلتیکو مادرید می شود.

1470