رسمی؛ با آمدن رونالدو وینگر جوان منچستریونایتد راهی لیدزیونایتد شد

رسمی؛ با آمدن رونالدو وینگر جوان منچستریونایتد راهی لیدزیونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین ساعات از پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال در اروپا، دنیل جیمز، وینگر 23 ساله منچستر یونایتد به طور رسمی راهی لیدز یونایتد شد.

به گزارش فوتبالی، گفته شده بود که منچستر یونایتد پس از آمدن کریستیانو رونالدو به دنبال خلوت کردن پست وینگر خود خواهد بود چرا که با وجود رونالدو به برخی از بازیکنان بازی نخواهد رسید و از طرفی شیاطین سرخ به دنبال کسب درآمد از بازیکنان بلا استفاده در تیم‌شان بودند و بدین ترتیب، اکنون دنیل جیمز به طور رسمی از منچستر یونایتد راهی لیدز یونایتد شده است.

مبلغ این انتقال 25 میلیون پوند است و شیاطین سرخ 25 میلیون پوند از فروش دنیل جیمز به جیب زده اند. از طرفی قرارداد این بازیکن قطعی بوده و 5 ساله است و دنیل جیمز قراردادی 5 ساله با لیدز یونایتد به امضا رسانده است.

انتقال کریستیانو رونالدو از یوونتوس به منچستر یونایتد در این تابستان یکی از بمب های خبری بود و این انتقال به تازگی و در روز پایانی نقل و انتقالات رسمی شده است و منچستر یونایتد هم در روز پایانی دست به فروش قطعی وینگر جوان خود زد تا بدین ترتیب از بازیکنی که ممکن بود تبدیل به یک نیمکت نشین مطلق شود، درآمدزایی کرده باشد.

1470