دو خبر کوتاه از نقل و انتقالات اینتر/ یک تمدید قرارداد، یک فروش

دو خبر کوتاه از نقل و انتقالات اینتر/ یک تمدید قرارداد، یک فروش

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت مدیران اینتر در آخرین ساعات باقیمانده از مهلت انتقالات تابستانی شدت یافته و در جدیدترین تحولات نراتزوری در این زمینه، قرارداد یک بازیکن تمدید و یک بازیکن هم به فروش رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، اینتر رسما اعلام کرد با لوسین آگومه، هافبک فرانسوی خود برای تمدید قرارداد تا 2025 به توافق رسید. این بازیکن متولد سال 2002 که فصل قبل به صورت قرضی در اسپتزیا حضور داشت، قرار است تا ساعات آینده به باشگاه برست فرانسه قرض داده شود.

همچنین در خبر دیگری از نقل و انتقالات باشگاه اینتر، اعلام شده که والنتینو لاتسارو، وینگر اتریشی نراتزوری به صورت قرضی به بنفیکا از لیگ پرتغال پیوسته است. باشگاه بنفیکا به صورت رسمی اعلام کرد که والنتینو لاتسارو، وینگر اتریشی و 25 ساله را برای یک فصل از اینتر قرض گرفته است. بنفیکا به وجود بند خرید دائمی در این معامله و قرارداد این بازیکن اشاره ای نکرده است. گفتنی است لاتسارو فصل قبل به صورت قرضی در تیم بروسیا مونشن گلادباخ از لیگ آلمان حضور داشت.

نراتزوری فصل جدید را با تغییر سرمربی آغاز کرده و سیمونه اینزاگی را جایگزین آنتونیو کونته کرده که در سال قبل موفق شد اینتر را بعد از سال ها به مقام قهرمانی رقابت های سری آ ایتالیا برساند. اینتری ها همچنین روملو لوکاکو را نیز از دست دادند و ادین ژکو را از آ اس رم جانشین او کردند.

9404