دلایل کیمیش برای تمدید قرارداد و عدم انتخاب ایجنت از زبان خودش

دلایل کیمیش برای تمدید قرارداد و عدم انتخاب ایجنت از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک خوش نقش باواریایی ها در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگاران رسانه ها، از دلایل تمدید قرارداد خود با این باشگاه آلمانی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، یاشوا کیمیش، هافبک خلاق و جوان بایرن مونیخ در طول هفته گذشته قراردادش را با باواریایی ها تا سال 2025 تمدید کرد.

یاشوا کیمیش به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، رهبر نسل آینده بایرن مونیخی ها و تیم ملی آلمان خواهد بود. این بازیکن مهره ای بی جانشین در ترکیب بایرن مونیخ و البته تیم ملی آلمان نیز محسوب می شود.

بازیکن سابق لایپزیش در مورد تمدید قراردادش با بایرن مونیخ می گوید:

"قدرت بالای بایرن مونیخ و ترکیب مناسب تیم و شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان، همگی از جمله مورادی بود که مرا برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخی ها متقاعد کرد. من مطمئنم که ما می توانیم به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و در نهایت هم عنوان درخور توجهی را در این تورنمنت معتبر به دست آوریم."

اما یک نکته جالب در مورد یاشوا کیمیش این است که این بازیکن، از جمله معدود ستاره هایی است که مدیر برنامه یا همان ایجنت ندارد و خود شخصا در جلسات مذاکره با باشگاه حاضر می شود. این بازیکن در مورد عدم انتخاب یک ایجنت یا مدیر برنامه برای خودش عنوان کرد:

"سری قبل که قراردادم را تمدید کردم، چندان رضایت و حس خوبی نداشتم. این بار اما همه چیز عالی پیش رفت. می توانم به بازیکنان دیگر توصیه کنم که خودشان به صورت مستقیم در مذاکرات با تیم هایشان شرکت کنند یا حداقل مستقیما در جریان مذاکرات باشند."

 9404