جاودانی: کمیته اخلاق می‌تواند به پرونده تخلف تراکتور رسیدگی کند

جاودانی: کمیته اخلاق می‌تواند به پرونده تخلف تراکتور رسیدگی کند

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تأکید کرد دستگاه‌های نظارتی و کمیته اخلاق می‌توانند به پرونده تخلف باشگاه تراکتور در ثبت قرارداد بازیکنان ورود کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رضا جاودانی درباره تخلف باشگاه تراکتور تبریز در عقد قرارداد یورویی با دو بازیکن و ثبت ریالی قرارداد آنها در سازمان لیگ، اظهار داشت: تا زمانی که تخلف یا شکایتی نباشد، کمیته انضباطی نمی‌تواند به این موضوع ورود کند، مگر اینکه به‌طور مثال جعلی در قراردادها رخ داده باشد و بازیکن شاکی شود.
وی ادامه داد: در این باره باید ابتدا کمیته وضعیت قرارداد بازیکنان را بررسی کند و اگر به‌طور مثال شکایتی انجام شود، ملاک رأی کمیته وضعیت خواهد بود که آن هم بر اساس قراردادهای ثبت‌شده صادر خواهد شد، بعد از آن هم اگر طرفین شکایتی داشته باشند می‌توانند در مراجع دیگر مدارک خود را ارائه دهند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه "این موضوع به‌نوعی دور زدن قانون و فرار مالیاتی محسوب می‌شود"، گفت: بله، دقیقاً این هم یک بُعد ماجراست، در این باره قطعاً نهادهای نظارتی می‌توانند ورود کنند، حتی کمیته اخلاق نیز که برای حفظ صیانت فوتبال تشکیل شده است، می‌تواند به این پرونده رسیدگی کند. تا زمانی که شکایتی نشده است کمیته اخلاق می‌تواند به این پرونده ورود کند.

6641