دی یونگ: جدایی برترین بازیکن غم‌انگیز است/ در بهترین فرم خود نیستم

دی یونگ: جدایی برترین بازیکن غم‌انگیز است/ در بهترین فرم خود نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جوان و هلندی آبی اناری ها که دو فصل در کنار لیونل مسی آرژانتینی بازی کرد، به تمجید از فوق ستاره سابق بارسلونا پرداخت و خروج او از بارسلونا را اتفاقی غم انگیز خواند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، فرنکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا که هم اکنون در اردوی تیم ملی کشور خود می باشد، در مصاحبه ای در زمینه شرایط تیم بارسلونا و هموطن خود ممفیس دپای و مسائل مختلف دیگر صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

ارتباط با دپای و فراموشی مسی؟ 

"نه این بسیار دشوار خواهد بود. ما نباید در این باره مقایسه کنیم."

خروج لیونل مسی و تاثیر آن؟

"او بهترین بازیکن دنیا بود حتی از نظر من بهترین بازیکن همه دوران. من همه بازیکنان را ندیدم، اما او بهترین بازیکن تمام دوران است. اگر چنین بازیکنی باشگاه شما را ترک کند، شخصا فکر می کنم اتفاق ناراحت کننده ای است. بازی با مسی بسیار خاص بود. من هنوز معتقد هستم که ما برای کسب عناوین تیم بسیار خوبی داریم."

فرم فعلی شما؟ 

"من فکر می کنم در فرم کافی و خوبی هستم، اما هنوز می توانم بهتر کار کنم. فکر نمی کنم که در بهترین فرم باشم."

حضور هوادران در ورزشگاه؟ 

"بازی با هواداران بسیار سرگرم کننده تر است. این بازی متفاوت است. بازی در ورزشگاه خالی بسیار خسته کننده بود. هواداران واقعا تاثیر مثبتی در تیم دارند."

سرمربی جدید تیم ملی هلند؟ 

"من کنجکاو هستم. قبلا یک بار با او ملاقات کردم. شما داستان ها را می شنوید، اما من می خواهم بدانم این هفته چگونه خواهد بود. او کاریزما دارد و فکر می کنم که این برای یک سرمربی خوب است. او صاحب قدرت است. گاهی اوقات با بازیکنان دیگری تماس می گیرید و در مورد سرمربی چیزهایی می شنوید، اما من به طور خاص این کار را انجام ندادم."

صحبت شما با فن خال؟ 

"در مورد همه چیز صحبت کردیم. فوتبال و احساسی که من دارم. ما همچنین به طور مختصر در مورد سیستم بازی صحبت کردیم، اما من هیچ ترجیحی بیان نکردم. شما می توانید در هر بازی سیستم را تغییر دهید." 

9404