نهایی شدن سه انتقال اروپایی در آخرین ساعات باقیمانده از مهلت قانونی

نهایی شدن سه انتقال اروپایی در آخرین ساعات باقیمانده از مهلت قانونی

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین ساعات باقی مانده تا پایان مهلت پنجره نقل و انتقالات، باشگاه های اروپایی به آخرین فعالیت های خود در این بازار تابستانی سرعت داده اند و واپسین امضاهای خود را پای قراردادهای جدید وارد می کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، در حالی که چند ساعت بیشتر تا پایان مهلت نقل و انتقالات و بسته شدن پنجره تابستانی باقی نمانده، سه انتقال میان باشگاه های فوتبال در قاره سبز نهایی و اعلام شد که از این قرار هستند:

تیون کوپماینرز، هافبک ۲۳ ساله باشگاه آلکمار با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۴ میلیون یورو به آتالانتا پیوست. کوپماینرز در همه‌ رقابت‌ های فصل گذشته آمار درخشان ۱۷ گل و ۱۰ پاس‌ گل را به نام خود ثبت کرده بود. این بازیکن که یک بار برای تیم ملی هلند به میدان رفته و توانایی بازی در دفاع میانی را نیز دارد، از ۱۱ سالگی در آلکمار حضور داشت. از زمان اولین بازی کوپماینرز در سال ۲۰۱۷، او بهترین آمار گلزنی در میان هافبک های اردیویسه را داشته است.

همچنین تروی دینی، مهاجم ۳۳ ساله و کاپیتان واتفورد پس از جدایی از این باشگاه، در انتقالی آزاد و با قراردادی ۲ ساله به بیرمنگهام، تیم زادگاه خود، پیوست. دینی در ۱۱ سال گذشته، عضو واتفورد بود و در ۴۱۹ بازی، ۱۴۰ گل به ثمر رساند. او که با "هورنتس" ۲ بار به لیگ برتر صعود کرد، از سال ۲۰۱۴ بازوبند کاپیتانی واتفورد را به بازو می بست و به اولین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شد که در ۳ فصل متوالی (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵) حداقل ۲۰ گل در همه رقابت ها به ثمر می‌ رساند.

در نهایت هم مارک کوکوریا، هافبک ۲۳ ساله ختافه با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۶ میلیون یورو به برایتون پیوست. کوکوریا یکی از اعضای تیم نایب قهرمان اسپانیا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود. کوکوریا که پرورش یافته لاماسیا است و سابقه بازی برای ایبار را دارد، دو فصل اخیر را در ختافه پشت سر گذاشت و در ۸۶ بازی به میدان رفت. او توانایی بازی در پست های دفاع و هافبک چپ را دارد.

9404