والیبال نوجوانان جهان/ روسیه حریف بلغارستان در نیمه ‌نهایی شد

والیبال نوجوانان جهان/ روسیه حریف بلغارستان در نیمه ‌نهایی شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم والیبال نوجوانان روسیه در یک جدال یک‌طرفه مقابل برزیل به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت  روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم نوجوانان روسیه با تحمیل شکستی سنگین بر برزیل مقتدرانه راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. برزیل و روسیه پیش‌تر در مرحله حذفی موفق به شکست هند و کوبا شدند تا ادامه رقابت‌های خود را در جمع هشت تیم برتر این مسابقات پیگیری کنند.
تیم والیبال نوجوانان روسیه که مرحله مقدماتی را با 4 برد و صدرنشینی در گروه C پشت سرگذاشته بود در جدال برای راه‌یابی به جمع 4 تیم برتر فرصت کسب امتیاز به برزیل نداد و موفق شد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 15 حریف خود را مغلوب کرده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

روسیه با کسب این پیروزی، حریف تیم بلغارستان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان شد.

والیبال برزیل در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان پرافتخارترین کشور است. نوجوانان این کشور با 6 مدال طلا و یک نایب قهرمانی در صدر افتخارآفرینان این مسابقات قرار دارند.

در سومین مسابقه امروز سالن 12 هزار نفری آزادی تیم‌های آلمان و لهستان از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می‌روند. مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که از دوم شهریورماه با حضور 18 تیم آغاز شده است، روز پنج‌شنبه هفته جاری به پایان می‌رسد.

6641