پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هشتم/ فقط ۳ ایرانی به میدان می‌روند

پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هشتم/ فقط ۳ ایرانی به میدان می‌روند

پایگاه خبری فوتبالی- هشتمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا (چهارشنبه) با حضور سه نماینده از ایران پیگیری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، در هشتمین روز از بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، سه ملی‌پوش کشورمان در رشته‌های دوومیدانی و تیراندازی به مصاف حریفان خواهند رفت و این امیدواری وجود دارد که کاروان کشورمان به دو مدال دیگر دست یابند.

از ساعت 5 صبح و در رشته تیراندازی، رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی ماده تفنگ درازکش مختلط 10 متر کلاس SH1 با 53 حریفش رقابت خواهد کرد. در پایان این رقابت، 8 تیرانداز برتر راهی فینال می‌شوند و از ساعت 7 برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.

همچنین از ساعت 5 صبح سعید افروز در مسابقه پرتاب نیزه کلاس F34 شرکت می‌کند. در این رقابت 10 پرتابگر از ایران، چین (2 نفر)، فرانسه، مراکش، کلمبیا (2 نفر)، پاپوآ گینه نو، تونس و عراق حضور دارند.

آخرین نماینده ایران در روز هشتم بازی‌های پارالمپیک، وحید علی‌نجیمی است که از ساعت 15:49 در مسابقه دوی 400 متر کلاس T13 به میدان می‌رود. علی‌نجیمی در گروه اول مقدماتی در کنار دوندگانی از الجزایر، کلمبیا، تونس، آمریکا، کمیته پارالمپیک روسیه و مراکش حضور دارد.

مسابقه دوی 400 متر کلاس T13 در دو گروه برگزار می‌شود. از هر گروه 3 نفر برتر راهی فینال می‌شوند. همچنین 2 نفر از بهترین رکوردداران هر دو گروه که در جمع نفرات برتر قرار نگرفته‌اند، جواز صعود به فینال را کسب می‌کنند تا مرحله نهایی با حضور 8 دونده برگزار شود.

فینال دوی 400 متر کلاس T13 روز پنج‌شنبه ساعت 5:24 صبح برگزار می‌شود.

7474