رونالدو: همه از عشق بی پایان من نسبت به منچستر یونایتد آگاهی دارند

رونالدو: همه از عشق بی پایان من نسبت به منچستر یونایتد آگاهی دارند

پایگاه خبری فوتبالی - فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در بازگشت به جمع نفرات حاضر در اولدترافورد صحبت هایی احساسی را به زبان آورده و مشخص است که سرآلکس فرگوسن هنوز برای او جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق اسپورتینگ لیسبون پرتغال، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا اخیرا به باشگاه سابقش منچستر یونایتد ملحق شده است. حالا بعد از گذشت چند روز از این انتقال، رونالدو با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و با مخاطبِ ویژه قرار دادن سرآلکس فرگوسن، از احساسات خود به باشگاه منچستر یونایتد صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

"همه کسانی که مرا می‌ شناسند، نسبت به عشق بی پایان من به منچستر یونایتد آشنایی دارند. سال‌ هایی که من در این باشگاه گذراندم، کاملاً شگفت‌ انگیز بودند و مسیری که با هم طی کردیم در تاریخ این باشگاه بزرگ و شگفت‌ انگیز با طلا نوشته شده‌ اند. در حال حاضر حتی نمی‌ توانم احساساتم را بیان کنم، چرا که می‌ بینم که بازگشت من به اولدترافورد در تمام جهان اعلام شده است. این مانند یک رویا است که به وقوع پیوست، بعد از همه دفعاتی که برگشتم و مقابل منچستر یونایتد بازی کردم و حتی به عنوان یک حریف، همیشه چنین حسی و احترامی را از طرف هواداران روی سکوها احساس می کردم. این همه‌ آن‌ چیزی است که رویاها از آن ساخته می‌ شوند! اولین لیگ داخلی من، اولین جام من، اولین باری که به تیم ملی پرتغال دعوت شدم، اولین لیگ قهرمانان من، اولین کفش طلا و اولین توپ طلا، همه آن ها از این ارتباط ویژه بین من و شیاطین سرخ زاده شدند. تاریخ در گذشته نوشته شده و تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد! روی حرفم حساب کنید! من همین جا هستم! من برگشتم همان جایی که به آن تعلق دارم! صبر کنید و فرصت دهید...

تشکر ویژه از سرآلکس

این نوشته برای تو بود..."

9404